Terug naar overzicht
LEUK!!! Ik mocht de mijne vandaag gaan ophalen... hadden ze mijne naam toch wel ni misgegraveerd! Gelukkig is er nog tijd om hem terug te sturen hè!
Melissa, leuk! Ook fijn als je oud goud kan binnen brengen om de prijs te drukken! Nog even wachten en dan kan je ze thuis elke dag bewonderen!@ Linsey: pffiew, gelukkig heb je nog tijd!
Heb bij die juwelier ooit een horloge gekocht...idd vriendelijke mensen é!Super dat jullie elk een ring gekozen hebben waar jullie echt blij mee zijn!Het zal zeker mooi zijn!groetjes!
Weeral iets in orde
Heel leuk om dit te lezen,aangezien wij ook bij Richard dachten te gaan kijken voor ringen.Mijn as zou ook graag een stalen/titanium hebben en ik een witgouden met steentje.Veel plezier alvast met de ringen :-)
Hihi...Linsey...'k had 't gelezen op je fb...wel erg eh...al een geluk dat er nog tijd is om ze terug te sturen! :)Ja, die juwelier is echt wel een aanrader hoor.Inderdaad hele vriendelijke mensen en niet opdringerig ofzo.. Wat ze wel deed was terwijl we aan het kiezen waren al onze gegevens opschrijven enzo, maar ze zei ook van 'als jullie nog niks beslissen, gaat dit papiertje gewoon de vuilbak in,geen probleem'. Dus dat vond ik ook niet zo erg.Wij waren naar verschillende gaan zien en bij Richard kregen we ook dik 100,- meer voor ons oud goud..dus dat is al eens de moeite eh!Ik kan niet wachten tot ze er zijn!!! :)