TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bruidje
28-4-2012
|
11-4-2012 16:33:44
P.S. We trouwen natuurlijk 'pas' binnen 2 weken en het weer kan dus zeker nog verbeteren én 't is natuurlijk niet het allerbelangrijkste maar toch blijf ik er mee in mijn maag zitten... :-( xx
|
|
Elke
19-5-2012
|
11-4-2012 16:33:53
Ik denk maar, alle regen die er nu al uit valt, die valt er op de W-day niet uit ;-) Je kan niet anders dan het bij je neer leggen en het nemen zoals het is. Hoe dan ook zal het een prachtige dag worden, geniet ervan!
|
|
Sarah
17-8-2013
|
11-4-2012 16:38:46
Hey bruidje, Ik heb even gekeken op de site van kmi en de trend 14 dagen ; temperatuur in stijgende lijn en neerslag in dalende lijn. Ik weet ook dat je niet volledig mag vetrouwen, maar kmi zit er meestal niet naast, dus nu hoop ik dat het je wat helpt. En probeer nu eens een inslaper te pakken( niet in de week dat je ga trouwen hé), want vermoeidheid en zenuwen kunnen echt niet samenwerken. En kijk nog eens op je gemak je lijstje na en geef jezelf complimentjes "och wat heb ik dat goed gedaan, wat zag ik er mooi uit in mijn kleed en mijn kapsel zo mooi, ...", een sauna of massage kan ook wonderen doen ;-).
Je zal nu denken "die heeft makkelijk spreken" en ik ben er ook zeker van dat die raad mij volgend jaar ook zal toegefluisterd worden (ben enorme stresskip) Voor de rest wens ik je nog een supermooie dag toe! Liefs Sarah
|
|
Sophie
18-8-2012
|
11-4-2012 16:39:45
Ik denk ook zoals Elke, meer kans dat als het nu slecht weer is, het binnen 2 weken zal kantelen. Ik zou het erger vinden mocht het nu zeer mooi weer zijn, want dan weet je in België dat de kans zeer groot is dat dat mooi weer geen 2 weken blijft aanhouden! Maar ik snap je zeker en vast hoor, wij trouwen op 18/08, dan zou je denken dat is zeker en vast goed weer, maar in 2011 was dat de zaterdag van pukkelpop... dus ja...
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
11-4-2012 16:45:26
Alvast bedankt voor jullie lieve woordjes he bruidjes! Ik ga me er gewoon over moeten zetten denk ik. X
|
|
mona
27-7-2013
|
11-4-2012 16:51:57
Bruidje, mijn vriend geeft elk jaar op 30 april een barbecue voor zijn verjaardag. De afgelopen vijf jaar is die altijd buiten kunnen doorgaan, op één jaartje met een korte regenbui waarbij we even in de tent moesten schuilen na. Dus volgens mijn eigen statistieken heb je vier kansen op vijf dat het mooi stralend weer zal zijn! En mocht het even regenen is dat ook geen ramp hè, meestal is dat op vijf of tien minuutjes al over... De kans is heel erg klein dat het zal zijn zoals de afgelopen dagen denk ik.
|
|
treesje
10-7-2012
|
11-4-2012 16:54:22
hey, ja inderdaad wreed weer he, ik moet morgen foto's nemen voor mijn dochter haar communie en ben volop aan het zoeken voor een binnenlocatie en dan te bedenken dat de paasvakantie vorig jaar zo goed was, pffff belgische weertje he, maar zoals de anderen zeggen, het zal wel niet altijd zo slecht weer blijven zeker!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
11-4-2012 16:57:28
Hey bruidje. Wij trouwen deze zaterdag voor de wet en het ziet er ook geen al te best weer uit. Ik bekijk het dan maar zo: we maken er het beste van en het "gehol" naar binnen leveren volgens mijn fotograaf altijd grappige foto's op! Ik lig er dan ook niet meer wakker van. Oké, zon is veel leuker maar wij bruidjes zullen sowieso stralen.
|
|
Effie
28-4-2012
|
11-4-2012 17:32:08
Hoi bruidje,
Grappig, ik lees deze post net nadat ik het weer heb gecheckt :-) we trouwen op dezelfde datum dus ik zit er ook wel mee. Hoe moet het met de foto's, mijn haar, mn schoenen met kant, mn sleep van de trouwjurk...
Nu, ik heb op een website de trend voor april gevonden en er staat dat het zachter en droger zal worden vanaf 26 april met 20 graden ongeveer en droog.
Duuussss, ik weet dat ik me er niet teveel mag bezighouden maar ben wel happy om het toch ergens te lezen haha.
En het is idd waar, alles dat er nu is uitgevallen komt niet meer :-)
Groetjes en nog veel succes ook met je voorbereidingen!
Ps: je trouwt toch toevallig niet in Antwerpen? Wij om 12u stipt haha
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
11-4-2012 17:36:52
@ Effie : oh dat zou niet slecht zijn!! Daar fleur ik nu helemaal vanop se! (ook al ist natuurlijk geen garantie...) Welke site check jij regelmatig? Dan ga ik daar ook elke week eens op zien. Hebben jullie nog veel te doen? Wij hebben bijna alles klaar alleen nog wat kleine dingetjes. Wij trouwen in Essen om 11u45, ik zal aan je denken als we nét man & vrouw zijn verkaard (dan gaan jullie wss net binnen in Antwerpen! ).
|
|
Sarah
18-5-2012
|
11-4-2012 17:46:22
En bruidje, als het zonnetje niet schijnt, wees er dan zelf ééntje ;) Ik duim voor een stralende hemel en voel dat de kriebels hier toch ook beginnen komen, maar dan voor andere details (bv. Wie houdt er mijn ballerina's bij voor 's avonds?)... Hoort er allemaal bij zeker :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-4-2012 18:27:15
Hey,
Het weer in België...het is altijd afwachten! De bruidjes van de zomer 2011 zullen ook niet veel geluk gehad hebben...in juli heeft het toen ook erg veel geregend é... Maar ik vrees er nu al voor en wij trouwen pas in september... Vooral voor de foto's...wat als het echt hard regent? Maar bon, ik zal een kaarsje branden voor zonneschijn! De weertrend ziet er toch goed uit dan voor eind april...dus het wordt zowiezo een mooie dag!! Geniet nog van de laatste voorbereidingen! Heel veel plezier op jullie mooiste dag!
groetjes
|
|
Charlotte
27-4-2012
|
11-4-2012 18:29:36
hey bruidje,
Wij trouwen op 27 april , dus een dagje voor jullie. Ik ben ook op van de zenuwen en heb ook bang voor het weer. Het zijn dan ook nog een super drukke weekends die er aankomen ( dit weekend verjaard mijn toekomstig en het weekend er op is het vrijgezellen) Maar nu is het vandaag allemaal een beetje stil gevallen. Want ons zoontje is opgenomen in het ziekenhuis met een zwaar bronchitis. En plots komt alles op een hold , wat denk ik niet meer als normaal is. Maar ik dnek maar beter dat hij nu ziekjes en en nu snel beter wordt dan dat hij binnen 2 weken ziek is. Maar het komt wel allemaal op zijn pootjes terecht. Geen zorgen maken komt allemaal goed.
Groeten Charlotte
|
|
dorien
5-5-2012
|
11-4-2012 18:35:50
ja als je dat weer op de moment ziet dan denk ik ook shit, oei oei, oh toch ni over een maand ... dus toch wel wat stress om het weer. ik heb ook geen vestje of zo :s
|
|
Sara
27-4-2012
|
11-4-2012 20:23:29
wij trouwen ook een dagje voordien en heb vandaag ook al heel vaak aan het weer gedacht... Hopelijk voorspelt het KMI goed!
Veel succes!
PS: ik heb het gevoel dat ik super veel aan het vergeten ben. We zijn net wel onze ringen gaan ophalen en ze zijn super mooi!!!
|
|
Laura
28-4-2012
|
12-4-2012 10:05:08
ik wacht ook met een bang hartje af naar het weer... we wilden graag onze receptie buiten doen dus; en ook foto's buiten kunnen nemen zou veel leuker zijn. ik ken het gevoel sara, ik heb ook constant het gevoel dat we vanalles vergeten... ik heb er al nachtmerries van dat er vanalles fout loopt :s tgaan nog 2 stressy weken worden vrees ik :) k ben wel heel erg benieuwd naar onze ringen, we mogen ze zaterdag gaan halen. En maandag mag k mijn kleed vr de laatste keer gaan passen en hopelijk mee nr huis nemen... echt spannend dus :)
|
|
Wendy
22-9-2012
|
12-4-2012 13:20:09
Bruidjes, ik hoop met jullie mee voor goed weer! Niet stressen, het helpt toch niet. Gewoon genieten van jullie dagje! Wij trouwen in september en hebben een ceremonie buiten voorzien dus hopelijk dit jaar (weer) een prachtig maandje september. En anders houden we ons maar aan de gedachte: regen op je trouwdag, betekent een vruchtbaar huwelijk ;-)
|
|
Ine
28-4-2012
|
12-4-2012 18:41:45
Ik ken het gevoel ook, alles is in orde bij ons op een laatste afspraak met de zaal en de fotograaf na. Maar als ik dan het weer zie, krijg ik ook een paniekaanval! Ik heb een open koets en als het regent zal het dus met de auto worden, dat zou ik echt heel spijtig vinden. Toch zeg ik steeds en vooral mijn toekomstig ventje: relax, alles komt goed... Hopen dat dit ook zo zal zijni
|
|
Effie
28-4-2012
|
12-4-2012 22:21:06
@Bruidje: Ik kijk meestal op de website van zoover, maar hun info reikt nog niet tot onze datum. Toen ben ik beginnen surfen en die info heb ik toen gevonden maar geen idee meer welke website dat was. Nu ja, ik ben er wel een beetje van gekalmeerd ;-) want zou toch zo graag hebben dat het zonnetje scheen om onze receptie buiten te kunnen doen!
Ik zal ook aan je denken als ik vertrek naar het stadhuis! Wel grappig dat we ongeveer op hetzelfde moment trouwen.
Wij zijn met alle grote zaken dik in orde maar het zijn die kleine prutsdetails hé. Gelukkig hebben we nu nog 2 weekends voor die zaken!
Veel succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|