Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidegom beslist

11-4-2012 17:18:55
Vandaag in de gietende regen naar de cermonie winkel geweest om te gaan uitzoeken wat mijn verloofde gaat aandoen op onze trouw. er zijn al veel discuties over geweest maar we waren nog niet gaan passen.
Hij had eerst een donkergrijs kostuum aan met een wit gilet, mooi maar simpel. Dan had hij een tussenmodel aan met een iets langere jas, dat was iets meer fancy. Dan nadien een jacket en dat was al van damnn... Nadien heeft de meneer van de winkel er nog een zilver fantasie gilet bijgedaan en een speciale das en het is echt af af af. Hij ziet er zo statig en mooi uit. Het wordt dus een jacket voor hem maar we zouden de suite in een donkergrijs kostuum met wit hemd steken en een turquoise of zilveren das erbij en dan de vrouwen in het blauw/turquoise cocktail. De bruidsmeisjes in wit kleedje met turquoise bollero en witte schoentjes en sokjes ( volgens de mama was oktober nog te warm voor broekkousen). En de bruidsjongetjes ook in jacket zoals mijn verloofde maar dan met een felgekleurd ( turquoise) gilet. En ik in het lang wit natuurlijk ;-) Wat vinden jullie?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 638

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-4-2012 17:24:44

Heel chique!!!!
Ik heb zelf al verschillende trouwfeesten meegemaakt waar de bruidegom in jacket was en da's altijd mooi. Ik moet er wel bij zeggen dat telkens de rest van de suite-mannen óók in jacket waren. Ik weet niet of dit 'zo hoort' zenne. Maar jullie zullen vast stralen!!!
Wij hebben geen themakleur of detail voor de suite, wat ik nu wel een beetje jammer vind. X

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-4-2012 17:27:43

ow misschien vergeten te vermelden. Mijn verloofde wilt de enige zijn in jacket omdat hij anders wilt zijn HAHA hij wil ni da ik al de show steel

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-4-2012 17:34:08

:-))))))))))

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik11-4-2012 18:27:36

Hihi, Sara, ik heb er hier ook zo eentje :-)

shanna
25-5-2013
 Meld misbruik11-4-2012 18:34:41

Klinkt heel mooi, en die van mij is ook zo, hij wil ook wat aandacht ;)

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik11-4-2012 19:08:24

Klinkt af! Zal mooi zijn!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik11-4-2012 19:26:01

Amai,klinkt allemaal heel mooi!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...