TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dominique
25-11-2006
|
16-8-2006 15:03:14
Hallo Peter, ons trouwfeest gaat door in de Waerboom. Mijn vriend zijn broer is er ook getrouwd en het feest was tot in de puntjes verzorgd. Het eten heel lekker en het personeel echt vriendelijke en ze zijn er vlot met schuimwijn op de recepties. Wij hebben de Bosch zaal en jullie?
Dominique 25.11.2006
|
|
sonja
30-9-2005
|
16-8-2006 15:16:34
Hey Peter,
Wij trouwde er verleden jaar op 30.09.05 (een vrijdag) en hadden zaal Memling. Zoals Dominique het al zei, alles was tot in de puntjes inorde. Evy (van dit forum) trouwde er een kleine maand geleden en was er ook vol lof over. Ter Heyde ken ik niet.
|
|
dierk
|
16-8-2006 19:10:35
Hey,
Wij komen er heel veel in de Waerboom, we kennen personeel heel goed, onlangs zaten we er nog op het huwelijk van Nele en Kris, Evy en Bart, en trouwens nog verschillende malen de komende maaanden, je mag me gerust een mailke sturen betreft info zaal,eten,enz..., als we kunnen helpen waarom niet hé, ons mailadres is info@studiohappymusic.be, Muzikale groeten, Dierk
|
|
Theo
|
16-8-2006 20:12:14
Hallo Peter,
Wij kunnen je een huwelijksreportage laten zien,gemaakt in De Waerboom.Je kan dan zelf oordelen van het begin tot het einde..De receptie,de tafels,het personeel, kortom alle details. In ieder geval is De Waerboom een aanrader !!! Niet twijfelen ! www.videomanie.be
|
|
Dominique
25-11-2006
|
22-8-2006 11:37:55
Hallo Peter, en welke zaal is het geworden voor jullie?
Dominique 25.11.2006
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|