Terug naar overzicht
Ik zie dat de link dus niet goed doorkomt, het is het model in bicolor yelow, het 6de op de pagine (1216€)
Ik heb ook een ring van aurodesign, op minder dan 2 weken was hij klaar bij mijn juwelier.
hey Marijke, wij hebben ers ook van aurodesign. En zoals linsey zegt: minder als 2 weken :-)
Hey Marijke, ivm het budget: ik zie net dat 'mijn ring' er ook tussen staat... voor het dubbele van de prijs die ik er nu voor betaal! Wij zijn ze gaan bestellen bij FDO, een (heel) eind rijden voor ons maar we hebben dus de helft uitgespaard voor onze ringen. Ik weet natuurlijk niet of ze nu exact de ringen hebben die jij wilt. Maar ik wilde je dit toch even meegeven :) Groetjes!
wij hebben er ook van aurodesign en we hadden ze op een week. :)
Hey bedankt allemaal, ben al blij om te horen dat ik er niet zo lang op moet wachten.@Lilabluestar, bedankt voor de tip, had er ook al aan gedacht, maar ik zit met een kleintje van 5 maand dat ik moeilijk zolang bij iemand kan achterlaten, ik heb nog wat oud goud, oa een ring van mijn overgrootvader, zo hoop ik wat van de prijs af te kunnen doen.Groetjes
Hallo,Vandaag zijn we naar de juwelier geweest en 't zijn dus bovenstaande ringen geworden, voor mij heb ik wel maar 3.5mm geworden, vond 4mm wat dik, ventje heeft wel 4mm genomen, volgende week zaterdag mag ik er al omgaan!Groetjes