Terug naar overzicht
Wat leuk!!En wat hebben jullie daarvoor betaald, als ik dat mag vragen...Je mag ook antwoorden via m'n e-mail hoor: melissa.martens@scarlet.beGroetjes!
Hallo,leuk!! Wij twijfelen ook nog om het eventueel te laten filmen. Wij trouwen wel niet voor de kerk.. Viel de prijs wat mee?groetjes en nog veel plezier met je DVD!!
Hey ,lijkt me super. Als ik het mag vragen , hoeveel was het koste plaatje?Mail gerust. c-peeters@hotmail.comBedankt
Ook ik wil wel weten op hoeveel het ongeveer kwamjessicavandervelpen@hotmail.com
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! vandersteegenkatrien@hotmail.comGroetjes, Katrien
kun je mij ook eens meer info doormailen aub(naam, plaats, mail, prijskaartje)kimberley_dbl@hotmail.be
wij zij n ook nog steeds op zoek zou wel graag wat meer informatie hebben.bedanktlottesleurs@hotmail.com
Hallo Syrie,Ik heb je via het forum een berichtje gestuurd! groetjes,sophie
Hallo iedereen, ik raad jullie aan gewoon een mailtje te sturen naar VideoChel voor verdere info. Jullie zullen heel snel antwoord krijgen en aangenaam verrast zijn van de prijs.michel.aarts@telenet.beVeel succes!!!
ik had ook een privé berichtje ontvangen met de gegevens na mijn oproep voor een betaalbare videograaf...en heb net een mailtje gestuurd om even te informeren! ben benieuwd :-)
Wij verwachten hem ook op 23 juni ;-) Kijken er naar nog meer naar uit na jouw leuke reactie! En ja, de prijs is om achterover te vallen als je vergelijkt met de "professionele" met de chique websites :-D
hey heb hem omok zonet een mailtje gestuurd voor de25/08 ben benieuwd
Viola ze hier vastgelegd dank je Syrie en Eveline en Sam voor de aanmoediging! :-)GroetjesMarieke
de 26e komt hij bij ons op bezoek om eens door te spreken ben benieuwd
Kun je de prijs ook es naar mij doorsturen aub. liezehex@gmail.comgroetjes Lieze
Heb jij een voorbeeldje van u filmpje?