Terug naar overzicht
Piep !!! Het begint af te korten voor ons hé! :-) Nog iets minder als 4 maanden!!! :-) Groetjes
Het begint inderdaad te korten!!!!En als ik dan zie wat er nog allemaal moet geregeld worden....pff..En ik heb ook zoveel schrik dat ik dingen ga vergeten eh..mezelf kennende..hihi...
Zalig gevoel, voor mij nog 8 maandjes tot ik in ondertrouw kan ;-)
Hoeraaaaa komt allemaal in orde Melissa!
'k Vind dat ze in Londerzeel echt wel goed hun best doen om er iets persoonlijks van te maken, is wat anders dan in sommige gemeenten waar ze echt wel trouwen aan de lopende band :) Trouwen jullie in't nieuw of 't oud gemeentehuis?
Wij trouwen in het oude gemeentehuis, Veerle.Ik ben er nog nooit geweest maar naar't schijnt is 't er wel mooi.Wel een smalle trap heb ik al gelezen/gehoord...hoop maar dat ik er niet op struikel met mijn kleed! Stel je voor...
Hey Melissa!Ah super é!! Het kort af!Het oude gemeentehuis is heel mooi hoor in Londerzeel...echt zo authentiek nog :-) en idd een mooie trap (valt wel mee) voor de foto's!De burgemeester schijnt toch een vlotte meneer te zijn dus komt helemaal goed! ;-)groetjes!
Hey SandraJa, 't is echt aan't korten nu...nog amper 4 maandjes!?! :)Alé ben blij al wat info mee te krijgen van't gemeentehuis en de burgemeester..want da's altijd een afwachten natuurlijk e :) En als je niet voor de kerk trouwt dan wil je toch net dat ietske meer eh in't gemeentehuis ;)Groetjes!
hey, jullie hebben geluk, wij trouwen in stadhuis ninove en mag daar niks persoonlijk bij doen, pff vind ik niet zo leuk!!
Inderdaad ;-) wij willen ook net iets meer in Merchtem!Wij gaan ons laten trouwen door Ella De Neve, de schepen van jeugd en welzijn.Toevallig kennen mijn ouders haar partner goed en haar intussen toch ook al...en ons papa had al lachend eens gezegd dat zen dochter in Merchtem ging trouwen. En ze had zelf gezegd dat zij dat ook kon doen...Dus liever een jonge schepen met veel energie :-) dan de burgemeester die ons niet kent...is bij ons De Block - idd broer van...Dus, we gaan zeker nog is met haar afspreken en hopen dan toch op een korte maar leuke wettelijke trouw :-).Geniet nog van alle voorbereidingen é!!groetjes