Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ondertrouw...Check!

12-4-2012 10:21:05
Hey bruidjes!

Net terug van het gemeentehuis se! Ondertrouw is ok, trouwboekje is betaald!
We hebben een papier meegekregen waar we nog wat persoonlijke info kunnen opschrijven zodat de burgemeester het wat persoonlijker kan maken.
Er is ook ruimte voor een liedje en als er iemand iets wil voorlezen is dat ook geen probleem, dus dat is wel fijn!
Er worden 45 minuten voorzien, waarvan 15' trouw en 30' receptie van de gemeente. Dus ik denk dat het wel gezellig gaat worden.. :)

Weer een vinkje erbij se!!!!

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 783

Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 10:22:29

Piep !!!
Het begint af te korten voor ons hé! :-) Nog iets minder als 4 maanden!!! :-)
Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 10:31:18

Het begint inderdaad te korten!!!!
En als ik dan zie wat er nog allemaal moet geregeld worden....pff..
En ik heb ook zoveel schrik dat ik dingen ga vergeten eh..mezelf kennende..hihi...

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik12-4-2012 10:32:31

Zalig gevoel, voor mij nog 8 maandjes tot ik in ondertrouw kan ;-)

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik12-4-2012 10:37:55

Hoeraaaaa komt allemaal in orde Melissa!

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-4-2012 10:53:53

'k Vind dat ze in Londerzeel echt wel goed hun best doen om er iets persoonlijks van te maken, is wat anders dan in sommige gemeenten waar ze echt wel trouwen aan de lopende band :)

Trouwen jullie in't nieuw of 't oud gemeentehuis?

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 11:32:12

Wij trouwen in het oude gemeentehuis, Veerle.
Ik ben er nog nooit geweest maar naar't schijnt is 't er wel mooi.
Wel een smalle trap heb ik al gelezen/gehoord...hoop maar dat ik er niet op struikel met mijn kleed! Stel je voor...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 11:37:35

Hey Melissa!

Ah super é!! Het kort af!
Het oude gemeentehuis is heel mooi hoor in Londerzeel...echt zo authentiek nog :-) en idd een mooie trap (valt wel mee) voor de foto's!
De burgemeester schijnt toch een vlotte meneer te zijn dus komt helemaal goed! ;-)

groetjes!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 12:42:14

Hey Sandra

Ja, 't is echt aan't korten nu...nog amper 4 maandjes!?! :)
Alé ben blij al wat info mee te krijgen van't gemeentehuis en de burgemeester..
want da's altijd een afwachten natuurlijk e :) En als je niet voor de kerk trouwt dan wil je toch net dat ietske meer eh in't gemeentehuis ;)

Groetjes!

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:19:38

hey, jullie hebben geluk, wij trouwen in stadhuis ninove en mag daar niks persoonlijk bij doen, pff vind ik niet zo leuk!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 14:21:13

Inderdaad ;-) wij willen ook net iets meer in Merchtem!
Wij gaan ons laten trouwen door Ella De Neve, de schepen van jeugd en welzijn.
Toevallig kennen mijn ouders haar partner goed en haar intussen toch ook al...en ons papa had al lachend eens gezegd dat zen dochter in Merchtem ging trouwen. En ze had zelf gezegd dat zij dat ook kon doen...
Dus liever een jonge schepen met veel energie :-) dan de burgemeester die ons niet kent...is bij ons De Block - idd broer van...

Dus, we gaan zeker nog is met haar afspreken en hopen dan toch op een korte maar leuke wettelijke trouw :-).

Geniet nog van alle voorbereidingen é!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...