Terug naar overzicht
Same problem here .. Ik ga het item dus mee opvolgen..
HeyEen videograaf is idd wel wat geld... Maar wat vinden jullie duur ?Wij hebben gekozen voor Jdes en vinden deze prijs-kwaliteit zeker goed.Groetjes
Merci voor de tip Ann. Ik heb Jdes ook net eens gecontacteerd. De oma van mijn vriend kan er bij onze viering niet bij zijn. Zou ideaal zijn als ze die kunnen komen filmen :). Prijzen vallen inderdaad heel goed mee.
Hallo, De vraag is natuurlijk wat vinden jullie duur/goedkoop? Wij wouden onze dag ook graag gefilmd hebben en hebben dan ook gezocht naar een goedkopere oplossing dan een professionele videograaf. Wat bleek, de amateur-videograven, die dit als "hobby" doen zijn duurder dan een professionele (bij ons toch).Onze fotograaf/videograaf vroeg om de hele dag te filmen 750 euro (2010), een hele som vonden wij. Maar als amateur-videografen prijzen vragen vanaf 1000 euro (minimum!) hebben wij toch gekozen voor de professional! De samenwerking met onze fotograaf was dus ook prima, vermits zij dikwijls samenwerken.Wij hadden video-foto-service van Lommel, dus dat is niet echt in jullie omgeving.GroetjesAnnelies
of een student? wij hebben bv. een medestudente van mijn zus ... zij studeren regie!
HeyDank je wel voor de reacties 600 euro is voor ons eigenlijk al duur. Het kostenplaatje loopt snel op en we zitten er nu al boven... Annelies dat van jou lijkt idd een mooie prijs maar wij hebben ondertussen al een fotografe. Een student zien wij zeker en vast zitten, maar hoe kan je deze contacteren en hebben deze dan interesse? GroetjesMarieke
Neem even een kijkje en vraag es prijs via www.videochel.be ;-)Wij hebben hem als videograaf...
in antwerpen is er een kunsthumaniora in brussel studeren er mensen regie misschien hebben ze in west-vlaanderen ook zo'n school en moet je daar eens gaan horen mijn zus studeert regie dus dat is gemakkelijk voor ons :) en mijn zus kent de persoon zeer goed ... goede vriendin van haar dus nog wat korting :)
Hey, Wij zitten met een gelijkaardig probleem,maar hebben mss wel een oplossing, wij kunnen komen filmen op jullie trouw (niet profesioneel) en in ruil filmen jullie op de onze, wat denk je?