Terug naar overzicht
Hey, Dat is inderdaad vervelend zeg! Bij ons mijn moeder een grote spierscheur in haar kuit en ze moest 3 weken in het gips, ze is er nu uit, maar moet nog met krukken wandelen en zal geen rock en roll kunnen dansen zegt de dokter, maar ze is er toch al uit. Het moment dat mijn moeder in het gips moest, moest mijn schoonvader plots naar het ziekenhuis om te opereren een kieste, die is nu ook nog niet helemaal hersteld, dus zal ook niet te wild moeten doen op ons huwelijk. Zondag mijn verloofde zijn nonkel gezien die had gevallen met de koersfiets met als gevolg zijn hele gezicht ligt open... Mijn opa en oma belden ons op of we eens zouden gaan ze moesten ons iets vertellen: ze komen enkel maar naar de kerk en de rest van de dag zullen ze niet meemaken mijn opa is 89j en het zou niet lukken om een volledige dag aanwezig te zijn wat ik wel begrijp maar echt jammer vind ( ben nogal een familiemens) maar ikben al blij dat mijn opa ons huwelijk nog kan meemaken... Iedereen bij ons valt of komt iets tegen nu hout vast houden dat er niets meer gebeurd.... Maar als je zelf in het gips zit is het natuurlijk iets anders... Het isnu natuurlijk nog enkele weken het zal wel al redelijk genezen zijn, mss kan je vragen om voor 1dag uit het gips te kunnen met je huwelijk... En voor nu zou ik hen toch laten helpen, alle hulp zal je wel kunnen gebruiken...Maar toch zal je hoe dan ook stralen op je huwelijk!groetjes, en niet te veel mee inzittenEllen
Oh oh Veerle,dit is echt wel slecht nieuws . Ik hoop dat het niet te lang duurt voor je herstelt. Vergeet niet dat je na de gips nog kine zal moeten doen... Een elleboogbreuk is erg vervelend omdat je gewoon niks meer met de arm en hand kan doen. Wel straf dat je daar 10 dagen mee rondgelopen hebt!Aanvaard de hulp, je voelt je net zo rot zonder als met, en dan kan het "werk" beter gedaan zijn. veel moed nog!liefs