Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zooo vervelend...

12-4-2012 12:41:15
pff had al stress maar nu nog erger.
even vertellen
op mijn vrijgezellendag ben ik `snachts op de dansvloer uitgegleden en op elleboog gevalle.
dag erna nr spoed niet gebroken maar zwaar gekneusd luidde hetr daar. oef
10 dagen later nog steeds pijn terug nr dokter nr ander ziekenhuis daar luidde het wel gebroken en gips..
pff nu 1 week dan terug en waarschijnlijk erna half open gips.
in het slechtste geval 6 weken gips
dit betekent tot net voor de trouw of mss zelfs op trouw :(
pff maar nu valt alles int honderd mijn bedankjes versieringen misboekjes zelf maken. al mijn vriendinnedn en familie willen heel graag helpen en das heel lief... maar voel me echt rot.
moest het even van me af schrijven ;)

veerle
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 851

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:00:52

Hey,

Dat is inderdaad vervelend zeg!
Bij ons mijn moeder een grote spierscheur in haar kuit en ze moest 3 weken in het gips, ze is er nu uit, maar moet nog met krukken wandelen en zal geen rock en roll kunnen dansen zegt de dokter, maar ze is er toch al uit. Het moment dat mijn moeder in het gips moest, moest mijn schoonvader plots naar het ziekenhuis om te opereren een kieste, die is nu ook nog niet helemaal hersteld, dus zal ook niet te wild moeten doen op ons huwelijk. Zondag mijn verloofde zijn nonkel gezien die had gevallen met de koersfiets met als gevolg zijn hele gezicht ligt open... Mijn opa en oma belden ons op of we eens zouden gaan ze moesten ons iets vertellen: ze komen enkel maar naar de kerk en de rest van de dag zullen ze niet meemaken mijn opa is 89j en het zou niet lukken om een volledige dag aanwezig te zijn wat ik wel begrijp maar echt jammer vind ( ben nogal een familiemens) maar ikben al blij dat mijn opa ons huwelijk nog kan meemaken... Iedereen bij ons valt of komt iets tegen nu hout vast houden dat er niets meer gebeurd....
Maar als je zelf in het gips zit is het natuurlijk iets anders... Het isnu natuurlijk nog enkele weken het zal wel al redelijk genezen zijn, mss kan je vragen om voor 1dag uit het gips te kunnen met je huwelijk... En voor nu zou ik hen toch laten helpen, alle hulp zal je wel kunnen gebruiken...
Maar toch zal je hoe dan ook stralen op je huwelijk!
groetjes, en niet te veel mee inzitten

Ellen

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:48:36

Oh oh Veerle,

dit is echt wel slecht nieuws . Ik hoop dat het niet te lang duurt voor je herstelt. Vergeet niet dat je na de gips nog kine zal moeten doen... Een elleboogbreuk is erg vervelend omdat je gewoon niks meer met de arm en hand kan doen. Wel straf dat je daar 10 dagen mee rondgelopen hebt!

Aanvaard de hulp, je voelt je net zo rot zonder als met, en dan kan het "werk" beter gedaan zijn. veel moed nog!

liefs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...