TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lauren
15-9-2012
|
12-4-2012 14:30:57
The Cure/Adele - Lovesong Led Zeppelin/Chris Cornell - Thank you the Zombies - This will be our year Landon Pigg - Falling in love at a coffee shop The Vespers - All I want is you (als het wat folkie mag zijn) Edward Sharpe and the magnetic zero's - Home (Als het wat country mag zijn) A Fine Frenzy - You picked me Regina Spektor - Us Norah Jones - Come away with me Aqualung - Brighter than sunshine Blue October - 18th floor balcony Bright eyes - First day of my life The Beatles - And I love her
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
12-4-2012 14:40:27
Patat, zo'n lijst Lauren
|
|
Sarah
18-5-2012
|
12-4-2012 18:10:53
http://indieweddingdj.com/indie-wedding-songs-first-dan... Zeker checken :) Verder denk ik The Raconteurs (together), Band of Horses (marry song, no one's gonna love you more than I do), florence and the machine (you've got the love), Green Day (time of your life, waiting, poprocks&coke), Queens of the stone age (make it witchu, white wedding), Weezer (Island in the sun), Triggerfinger (I follow rivers cover), Mike Skinner (waving not drowning), ... Explosions in the sky heeft ook enkele supermooie instrumentale nummers, wel lang maar goed om te gebruiken als achtergrond. Wij zouden bv. hun nummer 'your hand in mine' gebruiken tijdens de wettelijke trouw.
Succes ;)
|
|
Sarah
18-5-2012
|
|
|
Kelly
25-5-2012
|
12-4-2012 19:57:37
Wij gaan als openingsdans ook iets nemen dat niet veel anderen ons zullen voorgedaan hebben. Mijn vriend is namelijk grote fan van Epica (gothic metal). Het liedje (titel ontsnapt me nu) begint rustig en op dat liedje heb ik hem op een concert zo vastgepakt dat hij er nog steeds aan denkt als hij dat hoort.
|
|
Elke
13-7-2012
|
12-4-2012 20:58:31
Linsey, ik denk dat je "Death Cab for Cutie" bedoelt :-) , Follow you into the dark is inderdaad nogal zwaar.
Hier zijn de liedjes die wij gebruiken (kerk/stadhuis/avondfeest):
- Into my arms - Nick Cave & the Bad Seeds - You make it easy- Air - Spectacular girl - Eels - Elke - Camel (die is uiteraard persoonlijk) - It means nothing - Stereoponics - Sway - The Kooks - Better together- Jack Johnson - You picked me - A fine frenzy - Gabriel - Lamb - 20th century boy- Placebo - Love song - The Cure (of Adele, zijn we nog niet uit) - Just like heaven - The Cure - Perfect day - Lou Reed - By your side - Sade - Soirée - Arid - Lost stories - Arid - Ava adore - Smashing Pumpkins - Take you higher - Goodwill & Hook 'n Sling
Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan... :-)
|
|
Elke
13-7-2012
|
12-4-2012 20:59:35
Stereophonics dus :-)
|
|
Linsey
25-8-2012
|
12-4-2012 21:31:42
Ja ik bedoelde inderdaad death cab for cutie ;) autocorrectie was opgesprongen. :D
Bedankt voor de reacties die reeds gekomen zijn. Ga ze allemaal eens checken!
|
|
Elien
21-4-2012
|
12-4-2012 22:06:27
Dag Linsey, Wij hebben het ook niet voor "dollypartentoestanden" ;) Wij hebben in de kerk 2 akoestische gitaren met zang. Hier onze nummerkeuze: - Muse - Starlight (instrumentaal) - INXS - Never tear us apart - Bart Peeters - Hoeveel ik van je hou (of Bob Dylan - To make you feel my love) - Van Morrison - My brown eyed girl (instrumentaal) Onze openingsdans is er ééntje van Elbow Nog veel succes! Groetjes
|
|
Femke
8-9-2012
|
13-4-2012 12:24:25
Hallo
Voor in de kerk hebben we nog maar 1 liedje: Daan (i'm what you need)
Onze openingsdans is Into my arms van Nick Cave.
Voor de rest moeten we nog even zoeken maar zal lukken met jullie lijstjes denk ik :-)
Groetjes.
|
|
Jessica
4-5-2013
|
13-4-2012 14:03:45
ik ga dit volgen want wij denken over "on call" van kings of leon als openingsdans :-)
|
|
Shary
8-9-2012
|
14-4-2012 12:54:53
The Van Jets : our love = strong Athlete : Half Light Muse : Starlight Bright Eyes : First day of my life
|
|
Peggy
30-11-2013
|
8-5-2013 20:19:20
nice list, nice taste of music !!!!!! ga hem ook verder volgen ...
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|