Terug naar overzicht
in jouw geval zou ik er zeker 60 voorzien, en mss wel 160 als je de mensen vd receptie ook iets wil geven.Wij voorzien 1 bedankje pp
Wij voorzien ook per persoon een bedankje en niet per koppel.
Hallo!Ik voorzie 1 bedankje per koppel!Kzou niet weten waarom er per gezin 2 moeten zijn :)GroetjesUlrike
1 per persoon
bij ons is het 1 bedankje per persoonmaar bij ons zijn het snoepjes in kokers met een gepersonaliseerde sticker dat ze krijgen, dus overig bedankjes = overig snoep = zeker geen drama ;-)
Hey,Wij geven ook 1 geschenkje per persoon. Gepersonaliseerde stickers op flesjes bier (verschillende keuzes) of een foliezakje met verschillende zelfgemaakte koekjes in...
Wij geven er ook 1 per persoon, maar enkel aan diegene die naar het avondfeest komen. Wij hadden ook eerst gedacht om per koppel te werken, maar dit bleek gezien onze gastenlijst niet zo evident.
Wij geven 1 bedankje per koppel/gezinik zou ook niet weten waarom we 1 per persoon moeten geven.Groetjes Serena
1pp, per gezin vind ik persoonlijk weinig... Als het gezin 7 personen omvat, Amai dan :p
Hoi, ik had net dezelfde vraag, en ben dus het forum aan het doorzoeken naar het antwoord. Maar er zijn dus verschillende meningen. Ik weet het echt niet wat ik moet doen: per persoon of per koppel. Bijna iedereen is een koppel, dus dat zijn dan de helft/dubbel zo veel bedankjes.