Terug naar overzicht
Super dat je de perfecte schoenen hebt gevonden!Ik heb ook snel blaren en vind de blaren-pleister van Compeed wel goed! Deze kunnen dagen blijven plakken... Ze zijn doorzichtig en vallen helemaal niet op.
Hey Sara, ik was zo nieuwsgierig dat ik jouw schoentjes vlug eens heb opgezocht. Ze zijn echt prachtig!!! Moest ik nog niet getrouwd zijn...
Ik gebruik meestal preventief tegen blaren de compeed anti-blaren stick. Dat legt een doorzichtig laagje op je hiel en dan schuurt de schoen niet meer. En anders my-skin klevers, die plakken toch iets beter dan compeed klevers en zijn bruin-beige van kleur, dus vallen amper op.
@Caro: je kan ze natuurlijk altijd zonder trouwjurk kopen hihi ;-)
Ik heb ook even gegoogled :-) prachtige shoes!groetjes!
Hey, leuk dat je ze hebt gevonden! Het zijn idd heel erg leuke schoenen. Ik heb de Cathy van Pink en die zitten zooooo goed :D
Hey Sara,Proficiat met je schoenen. Ze zijn prachtig. Dat ze wat te groot zijn is veel beter dat dat ze knellen.Als je de hele dag staat en het is nog wat warm zwellen je voeten en dan kan je het zooltje er nog altijd uithalen.
Hey SaraDIE SCHOENEN ZIJN SUPER! Waar heb je de jouwe gekocht?GroetjesMelissa
ze zijn echt mooi maar ik zou zo geen hoge hak durven dragen. ik krijg dan veel te makkelijk pijnlijke voeten. maar ik ben 1m73 en mijn vriend 1m80 dus ik ga voor super platte schoenen gaan; zodat ik goed klein ben tov mijn vriend; vele leuker :-) én comfortabel:-)
@Melissa: bij het bruidsparadijs heb ik ze gehaald. maar ze hebben ze nog op andere plekken alleen de maten zijn niet overal in voorraad