Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

glazen slipper

12-4-2012 16:55:37
ik heb mijn schoenen gevonden!!!!!!!!!!!! Na al een paar eerdere posts over schoenen heb ik ze EINDELIJK gevonden. Het hielp wel super veel om te passen onder mijn kleed, het is een groot verschil als je het onder je kleed ziet tegenover gewoon op het rek. Ik was op slag verliefd op de strawberry van pink. geen enkele schoen kon eraan tippen. Dus ik heb ze gekocht. Mijn kleed trekt geen gekleurde schoenen dus ik hou ze wit en ik ga ze na het feest waarschijnlijk koningsblauw verven. Ze zijn wel een beetje aan de grote kant maar de maat kleiner was echt te klein. dus ik ga er zooltjes inleggen ( heb ze zo gepast en dat ging goed). Ik zoek alleen nog iets dat effectief werkt tegen blaren aan de hielen want ik ben een krak in blaren lopen vooral aan mijn hielen.

Wel een negatief puntje, ik ben bijgekomen sinds de eerste keer dat ik mijn kleed ging passen want nu was het wat nipt SNIF maaaaaaaar het was niet helemaal goed dichtgesnoerd. NU heb ik nog kleine 6maanden om af te vallen, goede motivator

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1106

Pascaline
28-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 17:25:49

Super dat je de perfecte schoenen hebt gevonden!
Ik heb ook snel blaren en vind de blaren-pleister van Compeed wel goed! Deze kunnen dagen blijven plakken... Ze zijn doorzichtig en vallen helemaal niet op.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik12-4-2012 17:28:04

Hey Sara, ik was zo nieuwsgierig dat ik jouw schoentjes vlug eens heb opgezocht. Ze zijn echt prachtig!!! Moest ik nog niet getrouwd zijn...

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik12-4-2012 17:38:11

Ik gebruik meestal preventief tegen blaren de compeed anti-blaren stick. Dat legt een doorzichtig laagje op je hiel en dan schuurt de schoen niet meer. En anders my-skin klevers, die plakken toch iets beter dan compeed klevers en zijn bruin-beige van kleur, dus vallen amper op.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-4-2012 17:38:40

@Caro: je kan ze natuurlijk altijd zonder trouwjurk kopen hihi ;-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 18:25:27

Ik heb ook even gegoogled :-) prachtige shoes!

groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 19:33:49

Hey, leuk dat je ze hebt gevonden! Het zijn idd heel erg leuke schoenen. Ik heb de Cathy van Pink en die zitten zooooo goed :D

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik13-4-2012 8:28:42

Hey Sara,

Proficiat met je schoenen. Ze zijn prachtig. Dat ze wat te groot zijn is veel beter dat dat ze knellen.
Als je de hele dag staat en het is nog wat warm zwellen je voeten en dan kan je het zooltje er nog altijd uithalen.

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik13-4-2012 10:48:17

Hey Sara

DIE SCHOENEN ZIJN SUPER! Waar heb je de jouwe gekocht?

Groetjes
Melissa

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik13-4-2012 13:53:46

ze zijn echt mooi maar ik zou zo geen hoge hak durven dragen. ik krijg dan veel te makkelijk pijnlijke voeten. maar ik ben 1m73 en mijn vriend 1m80 dus ik ga voor super platte schoenen gaan; zodat ik goed klein ben tov mijn vriend; vele leuker :-) én comfortabel:-)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik13-4-2012 20:22:59

@Melissa: bij het bruidsparadijs heb ik ze gehaald. maar ze hebben ze nog op andere plekken alleen de maten zijn niet overal in voorraad

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...