Terug naar overzicht
Hoi Sarah!Ik ben zelf ook heel tevreden van Le Chapeau (Antwerpen?).Mijn eerste pas viel een beetje tegen (slecht kotje, naaister een beetje 'grumpy') maar mijn laatste pas was terug superleuk! Sinds vrijdag hangt de jurk bij mijn ouders thuis.Wast al maar zover he... :-))))Veel liefs xxP.S.Ik check elke dag het weer op site KMI en voorlopig ziet het ernaar uit dat 't vanaf dinsdag 24/4 beter weer wordt (natuurlijk geen zekerheid)...!!
Hey Sarah,Er is nog tijd om het in te nemen é en het moet perfect zitten uiteraard!Toch chapeau voor het kiloverlies ;-)!!Je dag komt dichterbij!! Aftellen maar!groetjes!
Ik heb mn 2de pas komende maandag, ook bij Le Chapeau, Antwerpen! Op de 1ste pas waren ze alleszins erg vriendelijk en geduldig. Ik hoop dat alles goed zit dat ik de jurk mee mag nemen :-)Veel succes!
ik heb gisteren mijn eerste pas gehad. wordt nu op mijn maat gemaakt en moet zo wat hetzelfste blijven. ik mag zeker niet meer bijkomen. beetje afvallen kan geen kwaad dan maken ze dat op een uurtje in orde want mag pas drie dagen voor onze trouw terug gaan