Terug naar overzicht
wat zegt jullie ceremoniemeester?
Wij gaan apart binnen :- eerst verloofde met zijn mama- vervolgens suite (mijn mama&zijn papa, zus&man, zus&man en broer&vrouw)- als laatste mijn papa en ikzelf.Jullie moeten sowieso als laatste binnenkomen vind ik, alle ogen op jullie! (voor 't buitengaan normaal eerst de suite en vervolgens 't bruidspaar.Soms wordt dit ook omgekeerd gedaan zodat er foto's incl. suite op de kerktrappen kunnen worden genomen). Liefs xx
Ook als je samen binnen gaat is het normaal gezien het koppel dat als laatste binnenkomt... De suite gaat eerst en neemt plaats wanneer ze binnen zijn.
Bij ons zal iedereen al in de kerk zijn. Mijn toekomstige zal aan het altaar staan, ik kom binnen met mijn vader. enkel het bruidsmeisje en evnetueel mijn zus of zo gaan mij voor.
De suite gaat bij ons ook eerst (ouders en dan zus met haar man en getuige van mn vriend met zijn vriendin) en dan volgen ik en mn vriend samen. Ik vind ook dat je sowieso laatst moet binnenkomen met alle ogen op jou (en in ons geval alle ogen op ons samen haha) gericht.Denk echt dat dat een speciaal moment moet zijn!
Bedankt voor de tips!Veel succes nog met jullie voorbereidingen!