TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
12-4-2012 18:01:02
Op die link lees ik 'naadloos' maar de foto doet toch anders vermoeden. Ik zie daar toch wel wat naden lopen. Langs de andere kant: ik denk niet dat je dat gauw ziet onder een trouwjurk. Alles hangt natuurlijk af van wat voor trouwjurk je hebt hè: onder een lijfje met een voering in een stevigere stof ga je dat niet zien denk ik, als je een dun fijn bijna doorschijnende trouwjurk hebt misschien wel. Dat kan jij het beste inschatten denk ik. Maar onder een klassieke trouwjurk ga je dat niet zien denk ik.
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
|
|
Sanne
11-8-2012
|
12-4-2012 18:16:59
Je moet ook opletten met de kleur. Als je geen echt witte jurk hebt maar wel echt wit ondergoed en je gaat in Blacklight staan kan het doorschemeren.
|
|
Lynn
21-9-2012
|
12-4-2012 19:36:27
Waarom neem je deze lingerie niet voor 's nachts en voor onder je jurk een ander setje? Zo doe ik het, de "makkelijke" lingerie voor onder de jurk en de pikantere versie voor mn toekomstige :-)
Groetjes
|
|
Vicky
9-6-2012
|
12-4-2012 19:47:25
Ik wilde ook heel graag een torselet dragen onder mijn kleed, maar de lingeriewinkel waar ik altijd ga heeft me dat eerlijk afgeraden. Ze zei dat het een pak duurder uitkomt dan gewone lingerie en raadde me aan om er eens ééntje te passen en dan te gaan zitten. Als je rechtstaat, zit het idd supergoed, maar vanaf je gaat zitten voel je de baleinen echt in je buik steken, tenzij je constant met een rechte rug zit. Ik apprecieerde het wel heel erg dat ze zo eerlijk waren, want in een andere winkel hadden ze er me bijna één verkocht die helemaal niet mooi paste van vorm... Ik ben dus nog van gedacht veranderd en heb toch gewoon een strapless bh genomen! Je moet het maar eens testen in de winkel... Gr
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
12-4-2012 20:28:04
Goh, ik heb vorige week een mooie strapless bh gekocht. Maar ik wil graag iets figuurcorrigrends aan. Een gewoon broekje lukt niet, want dan zie je dat echt zitten, dan heb ik bobbels bij mijn buik, dus heb iets gehaald tot net onder de borst. Wat het naar de wc gaan wel erg moeilijk maakt....Dan moet ik iedere keer het kleed volledig uit doen. Dus dacht ik z' on torselet te nemen, en daar een broekje onder, want dan zie jet het niet zitten, want de buik wordt al wat gecorrigerend door die torselet. En dan kan ik gewoon naar de wc. Maar nu weet ik het helemaal niet meer, zucht....
|
|
Claudia
26-5-2012
|
12-4-2012 21:30:54
Hey,
Ik heb net dezelfde en is helemaal niets van te zien onder mijn kleed. alleen de cups kwamen er een beetje bovenuit maar die gaan ze in de bruidswinkel gewoon een klein beetje omnaaien/aanpassen. Dus komt dik in orde.
Groetjes
|
|
Tine
26-5-2012
|
13-4-2012 8:22:12
@ Vanessa Ik heb deze torselet 2 weken geleden gekocht bij La Tiara en je ziet er niets van onder mijn kleed. Mijn kleed heeft wel een stevig bovenstuk met een voering. @ Vicky Ik ben wel niet gaan zitten met dit torselet dus ik hoop dat dit gaat meevallen
|
|
Emy
30-6-2012
|
13-4-2012 10:02:01
ik zal ook een torselet dragen en daaronder een figuurcorrigerend broekje dat wat hoger komt. dat krijg ik er wel wat onderuit als ik naar de wc moet zonder mijn hele kleed te moeten uitdoen...
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
13-4-2012 11:17:36
hey
ik heb deze ook maar jij zit hem niet onder je jurk. let wel op de kleur van je jurk. en als je strapless jurk hebt moet je even kijken of kantrand er uit boven uit komt.
gr francis
|
|
Caroline
19-5-2013
|
13-4-2012 11:44:58
Hello,
Op de foto te zien is dit een fijne kant, dus normaal zal dat niet echt doortekenen (tenzij je trouwkleed een heel fijn stofje is). Dat een corset duurder is dan een strapless bh is evident (meer stof).
Het klopt dat het anders aanvoelt. Echt ongemakelijk kan ik het niet noemen, maar het is natuurlijk wel figuurcorrigerend. Dus logisch dat het de buik inneemt en de taille beter doet uitkomen.
Wat wel is, is dat je dit waarschijnlijk maar 1 keer in je leven draagt. Terwijl een strapless nog van pas komt onder je zomerkledij of bepaald topjes. Van een strapless zal je nog meer plezier hebben achteraf.
Als je liever geen baleinen hebt, is er inderdaad het alternatief: shapewear. Een hoge broek die je tot net onder je BH trekt. Dit heeft hetzelfde effect als een corset, maar je bent veel vrijer in bewegen.
|
|
Tine
26-5-2012
|
13-4-2012 15:34:13
Ik denk toch dat ik het torselet achteraf nog kan dragen. Van een strapless bh heb ik steeds de indruk dat die afzakt en dat heb je bij die torselet niet. Dus deze kan nog van pas komen onder een straples kleedje of topje
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
13-4-2012 18:36:47
Ik zal toch voor de torselet gaan. Dan kan ik er gewoon een figuurcorrigerend broekje onder doen en kan ik 'normaal' naar de wc, voor zover dat gaat met een trouwkleed... Ik zal dat torselet achteraf ook nog wen aan doen, bij een kleedje of topje zonder bandjes ofzo.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|