Terug naar overzicht
Wij hebben Guy Van den Dunghen. Wij vinden hem echt top. Hij is geen echte huwelijksfotograaf maar heeft al wel enkele huwelijken gedaan. Daardoor is hij vaak nog vrij op data's. Wij hebben hem meteen gekozen omdat hij enkele jaren geleden ook al enkele shoots bij ons gedaan heeft en hij echt erg origineel is en een topfotograaf.Hij is woonachtig in antwerpen maar komt in heel belgië zonder extra kost.Je krijgt bij hem zowiezo alle foto's op dvd in hoge resolutie en album kan maar geen verplichting!Wij zijn in elk geval verkocht ;-)Moest je interesse hebben mag je me een mailtje sturen dan geef ik je zijn gegevens door. Kan je altijd vrijblijvend contact met hem opnemen.Spoenkie6@hotmail.comIn elk geval heel veel succes!Groetjes, Vicky
Informeer even bij christ vilez! Ook via het forum te vinden!
hey charlotte ik kan u freddy van cauter aanraden, ik heb zijn werk meermaals mogen bewonderen en hij is echt een kenner in zijn vak !! ik heb hem ook op dit forum gevonden na talrijke positieve berichten van bruidjes die met hem hebben gewerkt . je kunt hem een mailtje sturen Freddy Van de Cauter <freddy.vandecauter@telenet.be>groetjes Natje
probeer eens bij noafilm... vrienden van ons hebben hem laten filmen op hun trouw en hadden een ongelooflijk mooi resultaat. Wij hebben hem ook geboekt. Misschien is hij nog vrij?