Terug naar overzicht
Ik zou kiezen voor Emeli Sandé! Prachtig nummer
Ik ook. Ik vind You and me best een degoutante tekst hebben eigenlijk...
Next To Me!! Zeker en vast! You and me vind ik ook zo een rare tekst
Zeker Next to me van Emeli Sandé! Maar dat vooral omdat ik echt geen Milowfan ben...
Hier ook zéker Next to me!Is idd rare tekst van Milow, k word er niet bepaald vrolijk van ook :-)
Ik zou Milow kiezen! Het is helemaal geen rare tekst.Hij beschrijft hoe graag hij zijn meisje ziet, dat hij altijd bij haar wil zijn en dat hij wil dat ze voor altijd bij hem blijft! Heel mooi...
Ik zou gaan voor next to me! Mooi lied, mooie tekst, mooie stem! Zal meer bijblijven denk ik... Gebruiken wij zelf ook in onze plechtigheid.
@Kim ja, maar wensen dat iemand zo dik is dat ze niet meer door de deur kunnen is zelfs symbolisch toch niets dat ik op mijn trouwfeest zou willen horen
Ik zou ook voor Next to me gaan, wat een leuk nummer... Ik voeg het ook toe aan mijn favorieten, nu heb ik nog meer keuze in openingsdansen/kerkmuziek... :-) Het wordt nog een zware beslissing!
lol idd heeeeeel rare tekst van Milow hoor :-)
Ik zou ook kiezen voor next to meAls je wil, ik heb de acoustische versie (zij zingt dit onder eigen pianobegeleiding) in mp3-formaat!!! kippenvelversie!!!!
Bedankt allemaal voor de reactie's! Maar na veel twijfel is het toch nog iets 'totaal' anders geworden :-).