Terug naar overzicht
de foto ergens online uploaden en dan gewoon rechter klik kopiëren en dan hier rechter klik plakken doen
moest het niet lukken, mag je de foto ook altijd mailen. Ik wil met plezier mijn mening geven. Iemand anders haar trouwkleed zien is wel leuk, hé.lievangorp@hotmail.com
Gewoon copy-paste doen in je bericht :-). Zo doe ik het altijd.Groetjes!Evelien
Hey Sarah,ik wil absoluut geen domper op je vreugde zetten maar wees voorzichtig met het plaatsen van beelden hier. Stel dat iemand van jouw vrienden/collega's/buren/familie,... hier ook op dit forum komt, al was het toevallig, omdat men op zoek is naar iets voor op jullie trouwfeest (een leuke act of verrassing of zo). Men herkent je foto (dankzij je profielicoon) en wat denk je dat er dan zal gebeuren ? Men kan AL je berichten hier lezen, al wat jullie van plan zijn, welk thema, welk vervoer, welke zaal, enzovoort... Er is hier ooit op dit forum eens "gespiekt" door iemand die de bruid kende en de bruid was helemaal van de kaart door het voorval want het ging ook om de bruidsjurk ! Dus ik zou zeggen : wees voorzichtig.