TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annelies
9-6-2007
|
16-8-2006 18:06:59
Hallo Christel, Eerst en vooral proficiat met je verloving! Wij geven onze trouwfeest in Het Waterfront op 9/6/07. Ik ben er zelf nog niet naar een feest geweest, maar ik ben weg van de site. Het is echt eens iets compleet anders, en je mag er ook doen wat je wilt. Dat wil zeggen dat je vrijspel hebt qua versiering, catering etc. Wijzelf hebben gekozen voor Baobab Catering, maar je kan ook met de huiscatering werken. Groetjes! Annelies 09.06.07
|
|
23-9-2006
|
17-8-2006 16:51:45
Dag Annelies,
Kan je het webadres van het Waterfront doorgeven?
Bedankt Nath
|
|
9-6-2007
|
17-8-2006 19:29:40
http://www.h-waterfront.be . De site is niet echt fantastisch maar het geeft je toch al een idee van de zalen. Je kan best gewoon eens langsgaan, dan zie je meteen of het iets is voor jullie of niet. Groetjes, Annelies
|
|
nathalie
11-7-2009
|
16-7-2008 17:31:26
Dag Annelies, hoe was u trouwfeest in het waterfront? Heb jullie geen problemen gehad met de eetzaal,danszaal of de eigenaar. Blijkbaar hebben sommige mensen al problemen gehad, nl dat hun feest niet kon doorgaan op het laatste moment en de eigenaar had ook geen milieuvergunning. Wat zijn jullie ervaringen?
|
|
carine
|
15-1-2009 21:07:00
hallo; in 2008 zijn wij getrouwd in het Waterfront; we hadden een prachtig trouwfeest, we konden alles zelf regelen. Het is een fantastische, onconventionele locatie. Groetjes, Carine
|
|
Sara
22-9-2012
|
15-3-2012 16:07:07
Hallo,
Zijn er intussen nog ervaringen met het Waterfront? Wij denken eraan onze trouwfeest daar te geven..
|
|
Linde
6-5-2014
|
9-6-2013 16:31:28
Hey,
Mijn vriend en ik zijn ondertussen ook geïnteresseerd in deze locatie maar schrokken toch wel van een van de reacties hier boven. Kan iemand hier meer uitleg over kwijt. Of heeft er iemand nog andere ervaringen met deze locatie? Wij zouden de locatie bijna vast leggen en nu twijfel ik toch wel wat.
Groetjes, Linde
|
|
wout
28-6-2014
|
18-9-2013 22:38:24
Hey,
Wij zijn deze avond gaan kijken naar Waterfront, het lijkt ons een hele leuke locatie om te trouwen. Zijn er nog ervaringen die jullie willen delen hierover?
Groetjes, Wout en Annelies
|
|
Julia
20-6-2015
|
15-6-2014 23:30:47
Dag, Wij zijn ook geïnteresseerd. Kan iemand meer informatie geven? Linde of Wout? Alvast bedankt! Julia
|
|
Lies
1-7-2016
|
6-4-2015 15:48:45
Ondertussen nog iemand hun trouwfeest daar georganiseerd? Zijn er nog ervaringen die jullie willen delen hierover? Bedankt!
|
|
Jurgen
|
16-6-2015 10:40:56
Wij zijn intussen ook gaan kijken gisteren. Wij zouden ook ons trouwfeest daar zien zitten alleen hebben we heel veel vragen omdat we daar nog geen feest meegemaakt hebben. Intussen misschien nog meer ervaringen?
|
|
marie
10-9-2016
|
12-3-2016 12:12:15
Iemand recente ervaringen met waterfront? Is de catering er ok?
|
|
Mathieu
8-7-2016
|
30-4-2016 12:30:51
Hallo, wij trouwen binnenkort en hadden interesse in Waterfront. Hierbij mijn ervaring tot nu toe, om een beeld te kunnen vormen: We mailden voor meer info met vermelding datum, waarop we zeer snel uitgebreide info kregen over de verschillende mogelijkheden, de huurprijs van de zaal en gemiddelde kostprijs van drank. Dit wekte verder onze interesse, dus mailden we opnieuw voor een afspraak te plannen en een offerte te krijgen voor catering. Het bleef stil... Na 1 week nam ik zelf telefonisch contact en werd een datum afgesproken, zonder uur (hiervoor gingen we mailen). Datzelfde moment bevestigde ik de afspraak per mail (die 1 week later viel), vroeg of het uur goed was voor hem én vroeg nogmaals een offerte voor het eten. Opnieuw was er geen reactie, evenmin op de herinneringsmail. De avond voor onze afspraak heb ik dan maar opnieuw telefonisch contact opgenomen en werd het uur bevestigd. Bij aankomst was het een 'koele' begroeting, doch niet onvriendelijk. Een korte rondleiding toonde wat mogelijk was (alternatieve, leuke sfeer. Enige minpunt is dat je bij binnenkomst uitkijkt op de wc-cellen.), waarna de eigenaar ons doodleuk meedeelde dat hij op onze aangevraagde dag niet vrij was. Voor ons een ervaring van weinig interesse/betrokkenheid van de eigenaar die niet in staat is om administratie op te volgen of op mails te beantwoorden. Dat hij daarenboven ons 2 weken liet 'wachten' alvorens te laten weten dat het niet kon doorgaan bij hem, vonden we zeker niet aangenaam. Dit is onze ervaring, ik spreek mij niet uit over de feitelijke dag, catering en uiteindelijke organisatie.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|