Terug naar overzicht
En zo in dagen lijkt het nog lang, maar als je 21 dagen omzet naar weken... nog 3 weken... dat is niks meer!Bij ons staat de teller op 48 dagen of 7 weken, en het vliegt hier ook vooruit, zeker omdat we in tussentijd nog volop in verbouwingen zitten ook!Over 2 weken moeten we de bevestigingen binnen hebben en kunnen we gaan rondbellen naar van wie we nog niks hebben gehoord... en dan begint het ergste... de tafelschikking :S
De stress begint meer en meer op te komen, ik ben elke dag met ons huwelijk bezig en er zijn nu nog van die dingen die ik vergeten ben, zoals gastenboek en enveloppendoos, ik ga er vandaag naar op zoek. En dan start ik maandag ook nog eens met mijn nieuwe job dus nog eens extra stress, gelukkig is het maar voor 2 weken dan ben ik terug in verlof.Maar al bij al denk ik toch dat het meeste geregeld is, onze tafelschikking moet ook nog gebeuren maar de gasten hebben nog een week tijd om te bevestigen of af te zeggen. Hopelijk laat iedereen op tijd iets weten want dan wordt dat ook overal rondbellen. Hebben jullie gasten ook zo laat bevestigd, de helft heeft van ons nog niets laten weten.Groetjes
Hoi Jana,Ik kan er goed inkomen dat het nu ontzettend begint te kriebelen De dagen en weken vliegen zo snel voorbij:-)Geniet van deze laatste voorbereidingen.Ik lees net dat je ook feestreglementjes hebt.... is leuk hé:-) wij hebben ook een tekstje gemaakt. Ik vroeg me af hoe je die dan precies mooi gaat maken en waar je die precies gaat ophangen?Nog veel fun en no stressss groetjes,Mieke
hey dames!wij hebben iedereen voor 30 maart laten bevestigen zodat ik direct daarna met de planning kon verdergaan! sommige hebbe we nog moeten opbellen omdat ze niets lieten weten!voor de feestreglementjes heb ik ze op geel papier gedrukt, heb ik in een hoekje met een vlindervormperforator geknipt en ga ik ze oprollen met een zijden rood lintje aan! deze geef ik af bij het binnenkomen per koppel samen met de tafelnaam!ja het begint echt te korten! voor mijn gastenboek en enveloppedoos ben ik in de ava geweest maar heb ik er zelf kleurrijke diamantjes opgeplakt want vond het maar zo proper wit . hiernet zijn we naar de action geweest achter onze schalen voor onze broodjes op te leggen en onze kannen voor fruitsap enzo voor tijdens de receptie en lunch bij ons thuis! deze middag achter de lintjes en dan morgen naar de kerk, muziek gaan testen en zien waar we versiering kunnen hangen! en zo gaat het maar door, dan nog onze nageltjes, ons haarkleur wa bijwerken, het kleed gaan halen, onze tanning, ..... en dan wachten tot 5 mei
Hey Jana,Ook hier begint het te kriebelen! :-) Soms op het randje, Stress-geen stress.... Alles is bijna klaar enkele nog 9menukaarten maken, en de snoepjes afwerken om uit te delen aan de kerk en voor de rest zijn we er denk ik... De lijsten voor de zaal zijn gemaakt en we hebben ook feestreglementjes die gaan wij gewoon op de receptietafels leggen... bij ons moesten de mensen ook voor 31 maart bevestigen, we hebben er ook nog een heel deel moeten opbellen hoor.Nu beginnnen we terug te twijfelen over onze openingsdans...Soms vind ik dat het nog zolang is maar 3 weken is echt NIET meer lang :-)Volgende week om onze ringen en mijn kleed nog eens gaan passen, ook de kledij van de kindjes gaan passen de week erna onze vrijgezellen,.... Het word nog druk die laatste weken...Ik hoop dat we echt niets zullen vergeten daar zit ik echt mee in!De muziek hebben we al getest in de kerk,dus dat is ook al inorde:-)Nog VEEL succes met de laatste voorbereidingen!groetjes Ellen
spannend e!!! stress is er bij mij ook al zeker een week ... mijn verloofde is totaal niet gestressd. wij zijn ook nog aan het schilderen, tuin aan het aanleggen,.... noem maar op :)
bij ons moesten de mensen trouwens voor 5 april bevestigen. sommige hebben gisteren pas afgezegd : deze hebben we zelf tweemaal moeten contacteren! dat vond ik wel zeer ambetant. wij gaan ook werken met een feestregelement : dit in puzzelvorm. de mensen van 1 tafel krijgen allemaal een puzzelstukje per koppel/gezin als ze binnen komen van de getuigen. langs 1 kant staat de tafelnaam, als ze alle puzzelstukjes van 1 tafel samen leggen krijgen ze langs de achterkant het regelement :)1 weekje voor onze trouw hebben wij onze vrijgezellen nog allemaal zo spannend :)
Hey Dorien, Ook een leuk ideetje voor het feestreglement!Wij hebben ook onze vrijgezellen een weekje voor de trouw :-)Het is inderdaad allemaal super spannend!
spannend... maar het brengt toch ook oh zo'n mooie momenten met zich mee! gisteren men eerste pasbeurt en was weer helemaal verkocht met het kleed! :) :) :)
Wil iemand eens een voorbeeld van zo'n feestreglement posten?
steven : kan je een mailadres geven? dan mail ik het je
wil ook wel zo'n voorbeeld leengevers@telenet.be
en ja het is effectief nog 3 wekenniet te doen zo rap de laatste weken voorbij vliegen morgen proef make-up en dan volgende week mijn kapsel de week nadien laatste pas trouwkleed en dan nog een kostuum voor mijn wederhelft hij is de laatste 2 maand 15 kg afgevallen en hebben het al even terug naar de winkel gebracht moet nog een dagplanning maken tafelplanning de traiteur laten weten me hoeveel we zijnopeningsdans nog door geven en mss nog van getuigen wisselen eigenlijk nog best veel