Terug naar overzicht
Dit is mijn haarspeld via etsy:http://www.etsy.com/transaction/68773235 Ze heeft in totaal ook wel 85€ gekost (65€ aankoopprijs - 10€ verzending - 10€ douanekosten).Ik had ze wel snel, na een weekje ongeveer...Op Etsy vind je veel mooie juwelen...groetjes en succes met de zoektocht!
Ik zit ook een beetje met dat probleem.De kort om op te steken, zeker achteraan. Is vooraan langer.Dus dacht ik ook aan een bloem in mijn haar.Ik ga straks eens kijken bij Claire's op de Meir in A'pen.
hoi!Normaal gezien, waar je je trouwkleedje gekocht hebt, kunnen ze zo'n dingen wel bestellen!GroetjesUlrike
Bedankt allemaal voor de tips! Kort haar is in vele gevallen gemakkelijk, maar voor een bruidskapsel niet
Ik heb ook een kort kapsel waar ik niet veel mee kan doen, en ik ga een haarspeld laten maken bij Marleen Gielen in Leuven. Dit is een super schattig winkeltje in de Parijsstraat. Ze maakt alleen hoeden en accessoires op bestelling. Ik heb enkele zaken die emotionele waarde hebben (steentjes, parels), die samen met stofoverschot van mijn kleed herwerkt worden tot een mooie speld. En de prijs valt goed mee. Ze heeft geen site, maar als je voorbeelden hebt van wat je mooi vindt, maakt ze het gewoon na
Bedankt Liesbeth! Ik ga er zeker is een kijkje nemen!
Ik ben afgelopen vrijdag in Claire's geweest.Ze hadden daar heel veel bloemen en zo. Heb er enkele gekocht omdat ik niet kon kiezen ;-)Achteraf bij bijoux Brigitte (naast de stadsfeestzaal in A'pen) nog binnen gaan zien. En ja, daar vond ik DE bloem die ik wil gebruiken. Kostte maar 5.95 euro.
k kan je hiermee zeker van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel