Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

STRESS STRESS

13-4-2012 10:51:08
Hallo bruidjes

Met nog 28 dagen op de teller begin ik toch al wat nerveus te worden! Ik heb het gevoel dat ik nog 1001 dingen moet regelen, hebben jullie dit ook? Ik denk dat ik na onze trouw 10 kg zal afvallen van de stress die wegvalt. Ik wil alles perfect georganiseerd hebben en mij de dag zelf gewoon laten gaan en genieten... Hopelijk zal dit ook lukken :-)...

Linda

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 936

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik13-4-2012 11:13:21

Hoi Linda

Hier ook nog 28 dagen!! :) En inderdaad tot deze week was ik de kalmte zelf maar nu begin ik toch wat te stressen... Ook al zijn we met alles redelijk goed in orde denk ik..
Moet je nog veel doen?

Groetjes
Katrien

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik13-4-2012 11:35:25

hier ook nog 28 dagen, tot nu toe kan ik de kalmte nog bewaren (wonder boven wonder). hier en daar moet ik nog wat zaken regelen. Mijn enveloppendoos nog schilderen :)
menukaartjes moeten nog toekomen met de post alsook de bedankingen, de persoonlijke servetten en de naamkaartjes. Nog wat bloemen bestellen. Spannend, ben benieuwd hoe het er gaat uitzien.

Wat moeten jullie allemaal nog doen?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2012 12:05:30

hier nog 21 dagen! nog enkele zaken regelen en voor de rest is alles oké; toch is er al een weekje stress

Linda

Meld misbruik13-4-2012 13:41:27

Heb inderdaad wat stress maar de meeste zaken zijn toch in orde. Er moeten zo nog kleine dingen gebeuren zoals misboekje afwerken en drukken en ik moet ook de menukaarten nog laten drukken.
Verder moeten we dan tafelschikking maken en 1 week op voorhand doorgeven aan feestzaal en de snoepjes voor de kindjes nog maken.

Ik denk dat dit dus inderdaad nog meevalt?

Veel succes nog met de voorbereidingen, geniet er nog van voor jullie een getrouwde vrouw zijn :-)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...