TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
13-4-2012 13:34:18
Hallo, Wij volgen al enkele jaren dansles, en als danser hoor je (normaal gezien) wel welke dans je op welk liedje kan dansen. Dus ik zou gewoon jullie favoriete nummers/genre draaien. Zo hebben wij onlangs op een trouwfeest een salsa gedaan op een liedje van Anouk (dacht nobody's wife). Iedereen zei, dat gaat toch niet, maar dat ging wel, we hebben het bewezen .... Dus als danser pas je je aan aan de muziek. Wij hebben wel voor een DJ gekozen die de stijldansen kende, dus als er iemand een bepaalde dans ging vragen wist hij wel wat hij moest opzetten. Het is moeilijk om zo nummers op te noemen en zeggen welke dans je erop kan doen. Misschien dat je enkele van je favoriete nummers kan opsommen dan wil ik wel even doorgeven wat je erop kan doen. (ik zal dit item opvolgen) Eentje wat mij onmiddellijk invalt is "met de vlam in de pijp", dat is een quickstep... maar ik weet ook niet zeker of dit het "foute" genre is dat je bedoelt.... Groetjes Annelies
|
|
Christel
|
13-4-2012 21:30:24
Foute muziek is heel breedt maar je kan op veel platen uit de jaren 80, 90 en de huidige hits stijldansen, maar als je een dj hebt geboekt die zijn vak kent dan moet hij dat zeker weten anders is het niet zo'n goede dj, veel dj's hebben om dit te weten ook meestal danslessen gevolgd of volgen die nog. Ook op dj forums kan je hiervoor terecht, daat zal je zeker reactie krijgen op je vraag, het forum van new line.nl is daar goed voor want hier zitten de profs.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|