Terug naar overzicht
Ik heb juist hetzelfde :) Hoe gemeen dat die tegen iedereen kunnen doen, ik zou dat niet durven/kunnen...Maar ik heb nog een dikke vier maand, wie weet hoe ik de week voor de trouw ga zijn :)
vind ze ook super overdreven reageren zenne, amaai die hun verloofden!!
Ik laat (eheum ) mijn hubbie altijd meekijken zodat hij ziet dat ik zo erg niet ben! Die bruidjes zijn echt vreselijk zeg en zo gemeen! Ik zou zo niet moeten thuiskomen!!
Je begrijpt toch dat die betaald worden om aan over-acting te doen ?!
Ik hoop het voor hun verloofde want anders trouwen ze met een nachtmerrie!
ja ik denk dat ook wel. maar soms krijg ik toch te horen geen stress, alles komt goed ... en dan wijs ik hun wel eens naar dat programma ... ik val toch goed mee :)
Heb er ook al een aantal x naar gekeken en m'n verloofde kwam eens naar tv kijken om te zien wie er zo aant brullen was en waarom. Hij keek naar mij en zei; da's dus een bridezilla?! Hahaha, ik moest zo hard lachen.Ik hoop echt dat het overacting is want oh boy oh boy die mannen dan :O
Amerikaanse toestanden als je het mij vraagt..Denk beetje kribbig e nstressy zijn is normaal, maar op die manier.. ERG gewoon! :p
Op welke post kan je de helse bruiden volgen? en wanneer? Lijkt mij wel grappig.
donderdag 22uur25 op vitaya :) bij mij neemt dat altijd op want ik sta om de twee weken met de nacht ::)
Hihi ik vind dat ook!!!En meestal zijn de bruidjes wel een tikkeltje 'ordinair' he?Als je dan uiteindelijk hun trouwzaal te zien krijgen, is 't ook nog eens vaak een kantine ofzo! :-))) xx
Ik programmeer "Helse bruiden" ook af en toe, ik vind het wel eens leuk om te zien! Dan stel ik mezelf gerust dat ik toch niet zo'n bridezilla ben als sommigen denken :-)