Terug naar overzicht
wij hebben stalen ringenmijn toekomstige mag geen ringen dragen voor zijn werk en daarom zulke gekozen
Ik heb al meer dan 10 jaar een stalen ring.Ik draag hem elke dag, doe hem eigenlijk nooit uit.Hij blijft mooi!!Amici heeft mooie stalen (trouw)ringen, meestal zijn deze een stuk goedkoper dan gouden en zilveren ringen.Het enige nadeel (misschien) is dat je de ring niet kan laten vergroten, terwijl dat met gouden en zilveren ringen wel kan.Veel succes met jullie voorbereidingen!!
Hey,Wij hebben ook onze ringen van staal gekozen, vonden die supermooi en qua prijs vallen die supergoed mee!onze ringen zijn van het merk Xen.groetjes!
Onze ringen zijn ook van Amici. En ik heb ook al een jaar of 8 een stalen ring die eigenlijk nog niet duur was ook niet en die was nog altijd heel mooi. Ben hem alleen juist kwijtgespeeld Afvallen is niet altijd voor alles goed grtz
bedankt voor jullie reacties, ik heb die dus zien staan op site van amici ;-) en zoals jullie ook zeggen de prijs valt enorm mee
Wij hebben er van Tessina toevallig omdat we daar onze goesting gevonden hadden maar ik had er ook op Amici gezien die ik mooi vond (alleen stonden die mijn vriend ni aan). De ringen die we nu hebben gekozen zijn van Titanium, ook mooi eigenlijk ik wist eerst niet eens dat het bestond in deze materialen :-)
Hoi Sarah!Wij hebben ook stalen trouwringen! Ik weet niet van waar jullie zijn, maar wij zijn daarvoor bij Italo Design in Heerlen geweest! Zij zijn momenteel wel hun website aan het updaten waardoor de staalcollectie nog niet online staat, maar zij hebben dus een speciale staalcollectie voor trouwringen! Wij hebben 215 euro betaald voor onze 2 ringen, beide gegraveerd en de mijne met 4 briljantjes (echte, want het certificaat hebben we erbij gekregen).Veel succes met de zoektocht!Groetjes, Katrien