Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoentjes Nicky Vankets

16-8-2006 23:04:37
Dag bruidjes!

Begin juli heb ik mijn droomjurk besteld, compleet met alle accesoires. Bij de jurk horen echt prachtige schoenen, ik was er onmiddelijk verliefd op!

Vandaag kreeg ik echter bericht dat mijn schoentjes niet meer besteld kunnen worden...

Het gaat om schoentjes uit de Nicky Vankets White Couture 2006-collectie (in wit met turquoise).

Heeft iemand ze toevallig nog in een bruidswinkel zien staan of heeft iemand deze schoentjes in maat 39 en wil ze deze verkopen?

alvast bedankt!

groetjes,

Ann

Ann
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 772

28-7-2007
 Meld misbruik17-8-2006 13:03:20

Hey Ann,

Heb je al contact opgenomen met E&R in Beverlo? Dit is de winkel van Nicky Vankets en zijn vader. Misschien dat je via hun nog aan de schoenen kunt geraken. In dieder geval nog heel veel succes met de zoektocht!!
Groetjes,
Caroline

Ann
23-2-2007
 Meld misbruik20-8-2006 23:34:24

Dag Caroline,

Ik ben dit weekend naar Beverlo geweest, ze hadden nog één paar van de schoentjes, in maat 36 (daar kan mijn 39 spijtig genoeg niet in...)

Bij de groothandel van Vankets konden ze mij ook niet helpen, de schoentjes zijn blijkbaar al maanden uitverkocht, ze hebben zelfs de schoenen van de de modellen op de foto's verkocht...

Ik zal maar beginnen uitkijken naar een ander paar vrees ik...

groetjes,

Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...