Terug naar overzicht
vervoer en dj best ook niet te lang mee wachten. Voor de rest heb je nog rustig de tijd om rond te kijken
wij trouwen ook in de winter, dus je bent zeker niet de einigste . wij hopen ook op sneeuw!
Wij trouwen 16 februari :-)! Liggen al vast: locatie kerkelijk huwelijk, zaal, fotograaf en ceremoniemeester! En ik heb ook mijn jurk al (omdat je te laat bent om te bestellen uit collectie 2012-2013)!
De DJ ligt ook al vast omdat wij de DJ nemen waar de feestzaal mee werkt.Amaai Leen, jij hebt je jurk al! :-) Ik weet al wat ik wil, ik weet alleen nog niet waar ik die jurk moet halen. Ik heb een foto op het internet gezien maar ik denk dat die jurk nergens (meer) te koop is. Hanne, met het vervoer zijn we ook bezig. We zijn nu wat prijzen aan het vergelijken en zullen binnenkort een beslissing nemen.Tessa, ik zal voor jou ook hopen op sneeuw op 12 december!! Groetjes
Weet je het merk van jurk? Anders kan je vrij snel checken of die nog beschikbaar is hoor!
Wij hebben ook voor een winter wedding gekozen en... ik hoop stiekem ook op sneeuw . Ik denk dat je minder ver vooruit moet plannen als je in de winter trouwt. Wij hebben toch gemerkt dat de zaal die we liefst wilden bijvoorbeeld nog vrij was op de datum die we liefst wilden. Er trouwen nu eenmaal meer koppels in de zomer! Dus: geen stress, zou ik zeggen :).
Hey, Jij hoopt op sneeuw.Maar denk er aan als er veel sneeuw ligt, liggen de wegen soms glad. Dus zou er mensen die van ver komen er niet willen door komen.Spreek uit ervaring, de week voor onze trouw was het echt aan het sneeuwen.Veel mensen ( ze moesten wel uit Nederland komen) belde met; Als het sneeuwd of glad is komen we er niet door.De dag voor onze trouw is het beginnen dooien, de dag na de trouw weer beginnen sneeuwen!Groetjes
Ja Frida, da's waar, sneeuw is natuurlijk niet zo interessant voor de mensen die naar het feest mogen komen...Ik denk niet dat de jurk van een bepaald merk is. Ik heb hem op zo een goedkope website gezien en die zou op maat gemaakt zijn van de klant. Ik zal dus iemand moeten zoeken die iets soortgelijks wil/kan maken.Voor de rest ben ik niet aan het stressen hoor, vind die voorbereidingen wel leuk :-)Groetjes