Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitslag

14-4-2012 20:35:22
op buik, armen, rug, ... nu ook in de hals :s

komt het van crème om huid te verzachten die ik nu drie dagen heb?
komt het van de zon?
komt het van de zonnebank, ik ben nu voor de eerste maal twee keer gegaan?

ik zou het niet weten maar ben er wel wat ambetant om :s

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 901

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik14-4-2012 21:26:43

Stop dan even met die crème te gebruiken of naar de zonnebank te gaan, als het dan weggaat, dan ken je de reden.
Als het blijft duren, nog vlug eens naar een dermatoloog gaan. Het zou jammer zijn als je die uitslag hebt op je trouw.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-4-2012 21:33:19

Hey, hangt er ook van af wat voor uitslag, zijn het kleine rode stipjes of grotere rode vlekken? Het laatste kan wijzen op stress die vanbinnenuit komt!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-4-2012 23:16:48

kleine rode stipjes

de creme gebruik ik niet meer tot maandag ... laat men lichaam scrubben

mja zonnebank zou ik nog wel kunnen gebruiken!

Hafdf

Meld misbruik15-4-2012 1:10:17

Het zou ook een zonneallergie kunnen zijn,... wat ook uitgelokt kan worden door de zonnebank. Als je even via google PMLE (=polymorfe lichteruptie) ingeeft vind je er een heleboel info over...

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik15-4-2012 12:11:18

Ikzelf krijg uitslag van onder de zonnebank te gaan. Het zijn dan kleine rode stipjes zoals jij zegt.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 12:16:35

het rare is ...
ik ben gisteren niet onder zonnebank geweest, eergistere wel
ik heb me gisteren niet ingesmeerd met de hydraterende creme, eergisteren wel
en kreeg het pas gisterenamidag

iris
30-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 14:24:29

of neem je misschien medicijnen ... ook dan kan je huid reageren onder de zonnebank

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 21:00:40

neen ik neem niets van medicatie

Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 9:34:39

Stoppen met de zonnebank en de crème, geef het een paar dagen... Als het weg is en je zou toch nog eens onder de zonnebank willen, probeer dan voorzichtig en wacht twee dagen voor je nog eens gaat. Kijk maar wat het geeft... Komt het niet terug, dan is het de crème of stress, komt het terug, dan is het zonnebank... En anders naar de dokter of de apotheek voor een anti-allergie-dingetje...

Succes!

An
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 10:36:34

Hey dorien,
ga bij je apotheker cetirizine halen (is generisch voor zyrtec) en kan je zo krijgen in een doosje met 7 pilletjes (of meer). dit is iets anti-allergisch (maakt niet uit van waar de allergie komt, zonnebank of creme) en zal er wel voor zorgen dat de uitslag sneller verdwijnt.
elke avond één pilletje en dan hopen dat je uitslag snel weg is.
meestal zijn mensen allergisch voor parfums of bewaarmiddelen in bepaalde cremes, dus ik zou eerder met je creme stoppen!
succes van een mede-5-mei bruidje die apotheker is ;-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 13:17:47

heej ja ik neem al aerius. want ben allergisch voor gras, bomen, huisdieren, huisstofmijt. dit is nog sterker dan cetirizine :)

en vorig jaar in mexico ook allergisch voor de zon :s

tis nog maar 18 dagen voor dak trouw en zou zo graag bruin zien :(

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...