Terug naar overzicht
heej ja dat kan gebeuren bij ons moesten ze iets laten weten voor 5 april. naar twee koppels hebben we tot tweemaal toe moeten sturen met de vraag en zelf van vandaag weten we pas het laatste :)
nja ik ga maandag nog een sms/mail sturen om te vragen als ze komen of nietze wisten al maanden op voorhand dat ze uitgenogdigt zijn, ze hebben de uitnodiging gekregen, ze hebben al een sms gekregen en toch nog geen antwoord. Dus de laatste kans is maandag. Geen antwoord = niet meer komen hoor. Heb er geen zin in. En al zeker niet van die reacties van 'ho maar ik dacht dat je wel wist dat we gingen komen'. Nee hoeft niet. Ik vraag duidelijk kom je of niet op de uitnodiging dus dan moet ik niet in de veronderstelling gaan, toch?
hier is dat ook zo, echt vervelend
ik snap da toch nie zennesnappe de mense da nie of zo da er al stress en werk genoeg bij komt kijken?
Ja, is toch een teken dat ze de uitnodiging niet goed lezen é, bij ons moeten ze ook voor maandag 16 april iets laten weten maar wij hebben ook nog niet van iedereen antwoord gekregen wij trouwen 19 mei een week na jullie.
Bij ons moesten ze voor 12 april laten weten of ze al dan niet komen...en ook hier hoor zijn er enkele in geslaagd niets te laten weten...en dan nog mensen van de familie (nichten & neven)Ik begrijp dat niet, zal volgende week maar zelf bellen zeker...pffffff
Bettina op onze uitnodiging stond ook dat ze moesten laten weten voor datum x of ze kwamen of niet en toch zijn er heel wat mensen die dat niet gedaan hebben, die mensen hebben we dan allemaal opgebeld en sommigen zeiden "natuurlijk, da wist je toch" en anderen moesten er nog over denken. Heb me er ook aan geërgerd, hoe dom kunnen mensen zijn he !
hey,bij ons moeten ze bevestigen voor 1 mei, voor het feest loopt dat redelijk vlot, behalve dan de familie van mijn toekomstige ( die gaan er gewoon vanuit dat wij weten dat ze komen maja, ik vind bevestigen is bevestigen al is het maar een smske). Voor de receptie heeft nog niet 1/3 van de mensen laten weten of ze komen of niet en dat vind ik wel vervelender want we hebben een heleboel mensen niet gevraagd omdat we al met zoveel waren en als nu blijkt op 1 mei dat er pakweg 50 mensen niet zouden kunnen komen dan vind ik het zo jammer voor de mensen die we niet hebben gevraagd...tja, een goede raad voor de volgende keer als ik zelf naar een feest moet is onmiddellijk antwoorden!
t'is toch frustrerend zenneiedereen heeft er blijkbaar last van :(veel succes allemaal met jullie bevestigingen! ik ga morgen aan de reminders beginnen!ik geef ze vandaag nog
Hey, ik ken het gevoel. Onze uitnodigingen zijn twee weken geleden verstuurd en ik heb denk ik 7 bevestigingen gehad. Ok, ze hebben nog wel 10 dagen, maar ik vind het toch heel jammer.. En idd de reactie 'natuurlijk komen wij!' is heel herkenbaar. Zo natuurlijk is dat toch niet? Mensen kunnen ook toevallig andere verplichtingen hebben die dag. We hebben vorige week zaterdag een groot deel van de genodigden gezien. Niet één heeft iets gezegd over ons trouwfeest. Ik word er een beetje moedeloos van...Ben al blij dat ik blijkbaar niet de enige ben...
Als je zelf niet bezig bent met de organisatie van zo'n feest, dan besef je niet hoe vervelend het is als je niks laat weten. Dus de meeste mensen staan daar gewoon niet bij stil. En dan komt er nog bij dat er zullen zijn die, als ze de uitnodiging krijgen, denken "we hebben nog tijd om te reageren, dus we zullen dat nog wel doen" en vervolgens vergeten ze het. Wij vonden het ook frustrerend, maar het hoort er nu eenmaal bij.
Hier ook hoor... Sommige lieten het direct weten bij ontvangst, anderen zullen idd tot op de dag zelf wachten (in ons geval 17/05) Of dan heb je er waarvan je weet dat ze tegen iemand reeds gezegd hebben te komen maar wij hebben dat nog niet "officieel" gehoord *zucht* dus :-/ Wie ik die dag nog niet gehoord heb bel ik op! Ik kijk er enorm tegenop om de tafelschikking te doen dus hoe sneller die gedaan is hoe liever ik het heb. Komt daar nog bij dat ze net nu allemaal es beslissen om ruzie te hebben of te scheiden enzo... Nice!
Hier ook zo. Vandaag laatste dag om te verwittigen. Morgen begin ik iedereen op te bellen. Zo onbeleefd! Begrijp dat ook niet hoor ... Ik ben alleszins zo niet...
Hier hetzelfde! Zelf vind ik het vervelend want ik vind het ook een vorm van beleefdheid en ik laat zelf ook altijd zeker iets weten.
Wel, hier is moest iedereeen bevestigen voor 15 april hé. Uiteindelijk horen we nog steeds niets van 1 koppel. Als die morgen niks laten weten dan zijn ze niet meer welkom!
Bij ons moet men bevestigen voor 1 mei.... dat is dus nog drie dagen. 50% van de genodigden heeft nog niets laten weten.. ik word er echt moedeloos van...Eigenlijk heb ik echt geen zin om iedereen te gaan afbellen. Als ze niks kunnen laten weten, komen ze er niet in... maar ja, dat doe je dan ook weer niet he.... :(