Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zou ik het hem vertellen....

14-4-2012 23:31:03
Ik heb tot nu toe nog altijd geheim kunnen houden welke kleur mijn trouwkleed is voor mijn vriend.
Maar al onze tafeldecoratie is in de kleur van mijn kleed (rood met zwarte accenten).
Maar graag zou ik ook zijn mening willen hebben wat de decoratie betreft. Als ik dingen koop, kan hij het niet zien, want dan weet hij de kleuren van het kleed.
Ik ben druk bezig met dingen maken, maar dat kan ik enkel doen als hij niet thuis is.
Ik zit nu te twijfelen of we bloemstukken op tafel zetten of dat we het gewoon bij ballonnen houden. Maar dan weer mag hij de kleuren niet weten.
Erg lastig als je ergens iets moet bestellen en hij moet dan steeds even weg.
Dus ik zit er hard aan te denken om hem gewoon de kleur te zeggen.
Maakt het veel makkelijker.
Ik weet ook wat hij aan doet, ik ben mee wezen uitkiezen....
Als hij enkel de kleur weet, weet hij nog niet hoe het kleed eruit ziet he, en het geheel met haar make-up en schoenen.
Wat denken jullie, zal ik het gewoon vertellen?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 717

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-4-2012 23:38:52

mijn verloofde heeft stalen van mijn kleed meegenomen om zijn kostuum te gaan kiezen dus bij mij weet hij dat wel

je moet doen waar je jezelf bij goed voelt!

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik14-4-2012 23:54:05

Het zou wel veel makkelijker zijn.
Ik heb het zakje met zijn stropdas en manchetknopen nu in mijn handen en zodra hij zijn spelleke op de playstation heeft beeindigd laat ik het hem gewoon zien!
Ik weet wat hij aan doet, dus hij mag de kleuren ook wel weten.

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 8:20:09

en heb je het hem verteld? wat vond hij ervan?

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 9:33:01

Hey,
Bij mij weet mijn toekomstige ook welk kleur ik ga dragen zodat hij zijn kostuum er kon op afstemmen.

Ik vind het persoonlijk niet zo erg om de kleur te melden, wanthet is pas de dag zelf dat hij je helemaal gaat zien :-)

nu kan hij alleen maar aan de kleur denken en niet aan wat voor soort jurk, kort of lang, met sleep zonder sleep...

Gewoon doen zou ik zeggen, maakt het makkelijker voor jezelf

groetjes!

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 9:55:12

Mijn kleed is ivoor en Bordeaux en ik heb ook de kleuren gezegd. Dit ook om de reden dat alle decoratie en kleren bruidsmeisjes etc ook allemaal in Bordeaux zijn dus was dit gemakkelijker

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 10:09:24

Wij vertrokken van een zwart met bordeaux uitnodiging. En dan hebben we het thema bordeaux vastgelegd. Ik zeg nu dat we alles in die kleur kiezen zodat het in ons thema past. Maar ik zeg niet dat er zo'n kleuraccenten in mijn kleed zitten.
Hij vermoedt misschien wel zoiets maar ik laat hem in het ongewisse.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 10:19:44

Mijn nicht heeft het zoals Hanne gedaan :-). Ze heeft er kunnen voor zorgen dat haar kleed en de kleuren van de zaal hetzelfde waren zonder dat haar wederhelft het wist door toen ze uitnodigingen gingen kiezen, hem in een bepaalde richting te "duwen" (zo van: ik vind die toch wel het mooiste) waardoor ze een uitnodiging had in dezelfde kleur van haar kleed, en dan gewoon gezegd, kijk nu gaan we de zaal in de kleur van de uitnodiging versieren :-). Probleem opgelost!

Groetjes,

Evelien.

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 11:23:55

ook hier weet het ventje welke kleur mijn trouwjurk zal hebben ... dat maakt voor mij helemaal niet uit, hij mag ze alleen niet zien ;))

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik15-4-2012 11:35:11

Goh, je kan het hem vertellen natuurlijk, maar je kan ook zeggen dat je die kleurencombinatie mooi vindt en daarom met die kleuren wilt werken zonder dat je je kleur moet verklappen. Ik zou het jammer vinden om mijn kleur vanhet kleed te verklappen indien het niet het standaard wit is! Dat maakt je kleed net speciaal. Mijn verloofde weet mijn kleur net omdat het gewoon wit is, anders ging ik het niet verklappen moest het ander kleur zijn... Ik zou toch via andere weg probberen te zeggen dat je graag in thema,rood zwart zou werken, als hij dit weet, is dit toch voldoende om samen de decoratie te zoeken?

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 13:15:56

haha ben ik dan de enigste die al haar trouwkleed getoond heeft aan haar vriend? :-)

Voor mij was dat niet direct zo belangrijk dat het een verrassing bleef, uiteindelijk zal het nog een verrassing zijn als ie mij ziet want ie heeft het kleed nog niet in't echt gezien bij mij... :-)

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik15-4-2012 13:37:11

hela, mijn ventje was er ook bij toen ik mijn kleren heb gekocht, hij is nogal speciaal wat betreft kledij en wou er zeker van zijn, dat hij het mooi vond, ik heb er ook geen problemen mee!!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 13:56:32

mijn ventje heeft staaltjes gezien van het kleed (ivoor + taupe) maar hij weet wel absoluut niet in welke mate het taupe in mijn kleed voorkomt natuurlijk.
Hiervan hangt alles af bij ons, alles is met ivoor, donkerbruin, taupe en als accentkleur felblauw. Ik ga dan ook felblauwe schoenen dragen, felle stola, en blauw hebben in mijn juweeltjes en haar en als het kan ook in het boeket...

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 17:21:36

Ook ik heb net zoals Treesje mijn vriend gewoon meegenomen om te kiezen.
Hij is ook nogal, hoe moet ik het zeggen, direct om te laten blijken als hij iets niet mooi vind. Ik wou absoluut dat hij mij op die dag ongelooflijk knap vind en wou dus ook geen risico lopen. Bij mij zijn het de kleuren zwart/ecru.

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik15-4-2012 17:35:00

@Sandra, heb er ook zo ene en ja ik wou dat ook dat hij mij mooi vond, dus ja had er zeker geen problemen mee da hij mij zo al eens zag en ik ben ook in zwart en ecru!! Toevallig he :-)

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 19:35:35

hier hetzelfde als bij Treesje en Sandra. Mijn vriend heeft een zeer uitgesproken smaak. Ik wil me die dag niet constant hoeven na te dneken of hij het nu mooi vindt of niet. Ik word daar zelf ambetant en onzeker van. Hij is dus ook bij mij mee geweest om te kiezen. Bij mij is het paars geworden.

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 19:47:39

Ik heb het hem vertelt!
En hij vindt het mooi! Ik heb hem zijn stropdas en manchetknopen laten zien en die vond hij ook mooi.
Ik heb hem dna ook eindelijk de drankkaarten en naamkaartjes kunnen laten zien en dat vond hij ook mooi.
En ik kon hem goed zeggen wat ik wou voor mijn bruidsboeket qua kleuren en welk type roos. Hoe het er verder uit ziet moet hij dan maar beslissen he.

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 22:41:33

Aan Treesje: mag ik dan even vragen, van welke collectie is jouw jurk? De mijne is van Leijten...

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik17-4-2012 8:20:51

Hallo,

Wij zijn samen de kledij gaan kiezen. Dus hij is met mij mee gegaan en ik met hem... Wij waren reeds 10 jaar samen (en woonden al samen), dus dachten... dan kunnen we ook samen alles gaan kiezen . Persoonlijk vond ik het ook belangrijk dat we samen één geheel vormden en dan is het wel leuk als je weet hoe de andere eruit ziet.

Het was het idee van mijn man (toen toekomstige) om eens een rood kleedje te passen en het was onmiddellijk gekozen!

Bij ons was het ons geheimpje. Enkel wij en de twee mama's wisten het. (de mama's omwille van de kleur van de suite)....

Groetjes
Annelies

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 9:36:42

mijn kleed is ook van leijten Sandra. Ik denk dat bij ons iedereen wel zo weet welk kleur mijn kleed heeft. heb er niet echt een geheim van gemaakt en de meesten konden het ook raden aangezien dit mijn lievelingskleur is.

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 10:04:49

Caroline, hihi wel grappig eigenlijk ;-)

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik17-4-2012 17:02:46

@Sandra, mijn kleedje heb ik gekocht in londen, en is een Engels merk dat hier niet te verkrijgen is!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...