TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
8-9-2006
|
17-8-2006 15:58:29
Het ligt er een beetje aan wat je graag wil in de kerk, wil je instrumentaal, een koor of gospel?? Wij hebben zelf voor dat laatste gekozen, een gospelkoor uit Congo, maar dat is een vriendendienst, want 1 van de zangers is een leerling van mij! Zoek eens op internet naar de verschillende mogelijkheden en ga zeker eens kijken als er iets van je gading bij zit! In Nederland kun je kijken op www.trouweninderegio.nl maar er zal ook heus zoiets zijn voor Belgische bruidsparen! Succes met zoeken en beslissen! Groetjes Nathalie 08-09-06
|
|
14-10-2006
|
17-8-2006 16:19:36
Wij hadden gekozen voor Isabelle & Marc, zang en gitaar. Het was ontzettend mooi en we hebben ook heel veel reacties van vrienden en familie gekregen op de muziek in onze mis. Ze zijn dus wel een aanrader. Als je hun wil contacteren, hun mail is isabelle.dewulf@tiscali.be
Nog veel succes verder!
|
|
28-7-2006
|
17-8-2006 17:34:06
Hoi
Annelies Verhaeghe uit Knokke is super! Echt waar! Ze zingt alle liedjes echt super mooi. Ze zingt ook echt naar het bruidspaar toe. Zodat je echt het gevoel krijgt dat het voor jullie is. Echt een aanrader
Groetjes eva
|
|
|
17-8-2006 22:35:43
Hallo, Wij zijn vorige maand getrouwd en bij ons zong Cheeru Mampaey. Zij was echt geweldig. Een echte aanrader!! Ieder was super enthousiast en mijn beste vriendin die volgend jaar trouwt heeft haar meteen ook vastgelegd. ze heeft een site www.cheeru.be
Groetjes Marijke.
|
|
7-7-2007
|
18-8-2006 10:00:28
Wij nemen twee zussen, twee sopranes. Samen met een pianist. We betalen € 165 dacht ik. Ze zingen gewoonweg prachtig en kunnen alle genres aan, wat bij ons echt de bedoeling is.
Groetjes, Fieke 7/07/2007
|
|
Han
21-4-2007
|
20-8-2006 18:27:03
Hey Nathalie,
Doet dat gospel-koor dat ook tegen betaling? Ik ben daar voor onze viering naar op zoek...
Groetjes, han
|
|
Sofie
17-2-2007
|
21-8-2006 8:04:48
Hallo Fieke, Die sopranen en die pianist, die interesseren me wel. Kan je me eventueel wat meer gegevens doorsturen? En, misschien ook de muziek die je gekozen hebt? Mail maar naar not_s@yahoo.com Bedankt. Groetjes
|
|
Tom
|
1-9-2006 15:42:48
Dag Sofie
Al eens gedacht aan een koperkwintet? Op de site www.imperialbrass.tk vind je een aantal luisterfragmenten, foto's, repertoirelijst etc. Contacteer me gerust voor meer info! Je vindt mijn contactgegevens op de site.
Vriendelijke groeten, Tom
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|