Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom huren regio Lokeren - Gent

15-4-2012 21:17:53
Hallo iedereen,

De volgende weekends zou ik graag op zoek gaan naar een kostuum samen met mijn ventje. We zouden het liefst huren. De mannen van de suite (papa, schoonpapa en schoonbroer) zouden ook iets huren en liefst hetzelfde kleur van kostuum. Weten jullie goeie adressen waar we iets kunnen huren? Ik had eventueel al de De Waele in Sint-Niklaas en Azaert in Gent op het internet gevonden. Geven zij een goeie service? En wat zijn de prijzen om te huren?

Het probleem is wel dat mijn ventje en mijn papa nog wat willen vermageren. Maar kan dat wel als je iets wilt huren? :s Ik wil gewoon niet meer te lang wachten om zijn kostuum vast te leggen. En zijn er hier nog bruidjes die meegaan met hun vriend om zijn kostuum te kiezen?

Groeten
Jess

Jessica
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1829

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik15-4-2012 21:29:55

Hey Jess, ik mag tot mijn grote spijt niet mee, maar mijn getuigen houden een oogje in het zeil voor me! Mijn ventjes en de suitekostuums, komen van Lebaere in Zottegem, en we betalen 68 euro voor een 2-deling pak en dassen en pocheltje in dezelfde kleur, voor zover ik er dus iets van mag weten, maar ze zijn heel tevreden van de service daar! Groetjes!

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik15-4-2012 22:16:05

Hey Jessica, onze suite en mijn ventje hebben hun kostuum gehaald bij styletailors . Mijn ventje heeft eerst een 'koopkostuum' gekozen en dan hebben de mannen van de suite een bijpassend 'huurkostuum' gekozen. De driedelige kostuums + bijpassende das kosten 60€. Tot nu toe zijn wij tevreden over de service. Wij hebben de kostuums gekozen en onze suite moet pas een maand op voorhand gaan passen. Wij hoeven hier ook niet steeds bij te zijn. De mannen moeten gewoon onze naam zeggen en de winkel weet wat ze hen moeten laten passen. Groetjes

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik16-4-2012 17:20:02

Mijn schoonnicht gaat bij de waele en is daar heel tevreden van! Ze zei dat het zo rond de negentig euro was. Zelf ga ik ook eens bij de baerdemaecker in Eeklo gaan kijken, omdat een collega van mij haar broer dat open doet. Zelf ga ik ook meegaan met mijn toekomstige, niet zozeer qua controle maar omdat hij dit vroeg en me er graag wou bij hebben. Wie ben ik dan om nee te zeggen :-) Groetjes, Kiki*

Jessica
7-9-2012
 Meld misbruik18-4-2012 12:54:28

Heb voorlopig de azaert en de waele nog staan in de lijst van winkels bruidegom. Er zijn precies niet veel winkels te vinden in Gent waar ze verhuren. :s

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info