Terug naar overzicht
Hey Jess, ik mag tot mijn grote spijt niet mee, maar mijn getuigen houden een oogje in het zeil voor me! Mijn ventjes en de suitekostuums, komen van Lebaere in Zottegem, en we betalen 68 euro voor een 2-deling pak en dassen en pocheltje in dezelfde kleur, voor zover ik er dus iets van mag weten, maar ze zijn heel tevreden van de service daar! Groetjes!
Hey Jessica, onze suite en mijn ventje hebben hun kostuum gehaald bij styletailors . Mijn ventje heeft eerst een 'koopkostuum' gekozen en dan hebben de mannen van de suite een bijpassend 'huurkostuum' gekozen. De driedelige kostuums + bijpassende das kosten 60€. Tot nu toe zijn wij tevreden over de service. Wij hebben de kostuums gekozen en onze suite moet pas een maand op voorhand gaan passen. Wij hoeven hier ook niet steeds bij te zijn. De mannen moeten gewoon onze naam zeggen en de winkel weet wat ze hen moeten laten passen. Groetjes
Mijn schoonnicht gaat bij de waele en is daar heel tevreden van! Ze zei dat het zo rond de negentig euro was. Zelf ga ik ook eens bij de baerdemaecker in Eeklo gaan kijken, omdat een collega van mij haar broer dat open doet. Zelf ga ik ook meegaan met mijn toekomstige, niet zozeer qua controle maar omdat hij dit vroeg en me er graag wou bij hebben. Wie ben ik dan om nee te zeggen :-) Groetjes, Kiki*
Heb voorlopig de azaert en de waele nog staan in de lijst van winkels bruidegom. Er zijn precies niet veel winkels te vinden in Gent waar ze verhuren. :s