Terug naar overzicht
wij hebben het een weekje later dan jullie, den 28ste :) wij hebben onze vrijgezellen ook een weekje voor onze trouw. ik had altijd gezegd dak da nooit wou ... hoe dichter dat bij komt hoe meer da we gaan geniete denk!
Hey hey, Hier ook de 28sten vrijgezellen, ik wil dit wel maar ben iemand die alles graag zelf regelt en niet zo van verrassingen houd :-) maar we zullen wel zien mijn schoonzussen en beste vriendin zijn het aant regelen... ik heb gehoord dat er al heel wat dingen zijn misgelopen dus hoop ik dat alles goed komt... Ik hoop ook dat ze me niet super belachelijk gaan verkleden...Geniet van je vrijgezellen zaterdag!!Dorien: Nu moeten we allemaal echt beginnen genieten, want binnen 18 dagen is het zover, dus hebben we niet veel tijd meer om te genieten, maar wel nog veel zaken om van te genieten!groetjes!
Ook ik heb zaterdag (de 21e) vrijgezellen! Ik weet ook nog van niets, maar ik bereid mij er wel op voor dat ik ga moeten lekstokken verkopen ofzo :) Jammer genoeg is het deze week slecht weer, als dat maar een beetje gaat veranderen!