Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie Zaterdag is het onze vrijgezellen!!

15-4-2012 22:18:27
Kijk uit naar volgende week zaterdag , dan start om 16 uur voor mij mijn vrijgezellen.
Kijk er echt naar uit zo een weekje voor de trouw toch tijd vinden ( moeten vinden :o) misschien )
om wat te ontspannen.
Mijn getuigen en tevens mijn beste vriendin heeft deze voor mij geregeld
Ik en mijn toekomstige echtgenoot hebben onze vrijgezellen op de zelfde dag en komen 's avond / 's nachts als alles gedaan is terug samen.
Hopelijk hebben ze er niet te veel stomme opdrachten in gestopt en wordt het een super gezellige meiden avond :o)
Groeten charlotte

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 616

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 23:01:53

wij hebben het een weekje later dan jullie, den 28ste :)
wij hebben onze vrijgezellen ook een weekje voor onze trouw.
ik had altijd gezegd dak da nooit wou ... hoe dichter dat bij komt hoe meer da we gaan geniete denk!

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 7:50:51

Hey hey,

Hier ook de 28sten vrijgezellen, ik wil dit wel maar ben iemand die alles graag zelf regelt en niet zo van verrassingen houd :-) maar we zullen wel zien mijn schoonzussen en beste vriendin zijn het aant regelen... ik heb gehoord dat er al heel wat dingen zijn misgelopen dus hoop ik dat alles goed komt... Ik hoop ook dat ze me niet super belachelijk gaan verkleden...
Geniet van je vrijgezellen zaterdag!!
Dorien: Nu moeten we allemaal echt beginnen genieten, want binnen 18 dagen is het zover, dus hebben we niet veel tijd meer om te genieten, maar wel nog veel zaken om van te genieten!

groetjes!

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 12:45:30

Ook ik heb zaterdag (de 21e) vrijgezellen! Ik weet ook nog van niets, maar ik bereid mij er wel op voor dat ik ga moeten lekstokken verkopen ofzo :) Jammer genoeg is het deze week slecht weer, als dat maar een beetje gaat veranderen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...