Terug naar overzicht
Ik zou nu ook al gaan kijken. Binnenkort zijn het solden en in juli komt de wintercollectie al. Als ze dan pas gaat zat de van de wintercollectie iets moeten aandoen.
Dag Sara,Wij trouwen een 3-tal weekjes voor jullie, en bij ons in de familie is iedereen toch al aan het rondkijken. Mijn mams en schoonmama zijn al gesteld, mijn zus en 1 van mijn schoonzussen ook, en de andere 3 schoonzussen zijn op zoek. Zij hebben of zoeken allemaal een mooi kleedje buiten de suite-collectie, om nu een beetje te pimpen en achteraf door te kunnen dragen. In dat opzicht is het niet onverstandig om nu reeds te gaan, de lente-en zomercollecties zijn op de meeste plaatsen binnen, en gezien het nog redelijk vroeg is, zijn bijna alle maatjes er nog. Bij suite-kledij kan je op eender welk moment je maatje bestellen, maar die luxe heb je niet als je buiten de suite-collecties kiest... Ik zou dus ook niet te lang wachten...Succes!Sophie
Hoi,wij trouwen wel twee maandjes eerder, maar ik moet mijn familie toch ook aansporen om in actie te schieten hoor (mijn schoonfamilie is al helemaal in orde). We hebben dit weekend voor één van mijn twee zussen een kleed gevonden en we gaan volgend weekend voor mijn andere zus. Mijn mama blijft het maar uitstellen en spreekt van juli, maar ik vind dit ook veel te laat... Mijn twee zussen zijn jonger dan mij en zijn ook niet echt de personen om in typische suitekledij rond te lopen, maar we zijn toch naar Vomac in Oostkamp geweest en ze mocht gewoon aanduiden welke kleedjes ze mooi vond, zowel gewone collectie als suite en ze heeft dan uiteindelijk wel voor een (jong) suitekleedje gekozen... Dus misschien heeft ze er gewoon een beetje een verkeer beeld van :)
Heyhey,Mijn mama en schoonmama hebben hun kleding reeds gekocht in maart, in een bruidswinkel :-). Mijn pa zijn vriendin heeft het hare begin april gekocht maar aangezien ik niet mag weten wat het is, weet ik ook niet vanwaar het komt. Ik ga zelf met mijn 2 vrouwelijke getuigen 12 mei kijken voor suitekledij bij Anne-Sophie Smartshopping nabij Gent. Hiermee hebben we iets langer gewacht aangezien deze kledij niet op maat wordt gemaakt zoals die van de mama en de schoonmama (zij hebben ook 2 pasbeurten). Misschien is dit laatste ook een tip voor jullie? Is namelijk geen bruidswinkel maar ze hebben wel mooie suitekleren tegen betaalbare prijzen! Google maar eens ;-).Groetjes!Evelien
Mijn schoonma heeft haar kledij al, mijn gaat eind mei, begin juni. Hebben een winkel gedaan en dan komt er nieuwe collectie binnen die kan gedragen worden in het tussenseizoen. Dragen beide ook geen suitekledij, maar toch iets wat je niet in alle winkels vind.
Evelien,weet je mss of ze bij Anne-Sophie ook plus maatjes hebben?E.