TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
freyja
30-6-2012
|
16-4-2012 12:20:47
hela mede-30-juni-bruidje,
De schoudertjes niet laten hangen hoor!
Even diep in- en uitademen, desnoods een relaxdagje inplannen om je gedachten even op totaal andere dingen te zetten en er dan weer met volle moed tegenaan gaan!
Wat je werk betreft, da's natuurlijk een vervelende situatie, dat begrijp ik volledig want mijn AS heeft in een gelijkaardige situatie gezeten, maar geloof het of niet, opeens komt die ideale job toch op je weg hoor! Zeker in verschillende interimkantoors inschrijven (ik vond Accent een hele goeie, en die zoeken ook echt actief naar vast werk, en niet zomaar een interimjobke van een maand ofzo). Ook wat de verbouwingen betreft kan ik je helemaal volgen (ook bij ons is nog lang niet alles af), maar misschien hoeft dat ook niet persé voor de trouw? Ontvang je volk thuis? Misschien kan je uitwijken naar je ouderlijk huis ofzo? Of nog eens heel lief aan je papa vragen of hij er aub voor zijn lieve docht wat spoed wil achterzetten? Ook spijtig van jullie zaal en dat je nicht het niet meer ziet zitten om de cupcakes te maken. Maar 25€ pp voor dessert alleen vind ik wel zeer duur, dat mag wel al een SERIEUS buffet zijn! Misschien kan je voor een andere dessertoptie gaan die goedkoper is? Of eens informeren op een taartenforum ofzo of er mensen zijn die cupcakes willen bakken voor jullie?
Echt de moed niet opgeven, het zal hoe dan ook een leuke dag worden en denk nog eens aan je ventje in zijn kostuum groetjes, Freyja
|
|
freyja
30-6-2012
|
16-4-2012 12:22:35
docht = dochter natuurlijk!
|
|
sarah
18-8-2012
|
16-4-2012 12:30:32
Ai Emy toch! Ik kan niets van jou problemen oplossen, maar wil je wel een hart onder de riem steken. i.v.m. je werk: heb je al geprobeerd bij banken of overheidsinstellingen? Ben jij zeker dat de nieuwe eigenaars de prijs wel mogen veranderen? Durf mij hier niet over uitspreken, maar zou toch eens rondhoren. Als zij de BVBA hebben overgenomen heb jij een contract met die vennootschap en dan mogen zij die overeenkomst niet verbreken als persoon. Ik heb samen met mijn ventje een bakkerij en ik kan natuurlijk jou desserts niet maken, maar ik weet wel dat je heel veel kan inkopen uit de diepvriezer. De kans is zelfs groot dat de zaal dit ook doet (hebben dit al vaak gezien op feesten) Als je Horeca Van Zon moest kennen daar kan je heel wat desserten inkopen. Mijn mama gaat hier ook voor familiefeesten. Hopelijk geraakt alles opgelost, maar verlies vooral de moed niet. Alles komt wel op z'n pootjes terecht;
|
|
Sandra
18-5-2012
|
16-4-2012 12:38:20
Emy,
Van welke regio ben je? Ik ben werkzaam in de horeca (weliswaar niet op de vloer zelf, wel op kantoor. Wij zijn een holding van 7 zaken en nog 2 in wording zeer binnenkort). Ik heb dus wel enkele contacten. Ik verzorg ook zelf mijn dessertenbuffet, niet via de cateraar dus. Nu ja zelf, ik heb een leverancier aangesproken. Zij verzorgen ons dessertenbuffet aan een leuke prijs van 7.95 euro per persoon. Onlangs hebben wij deze ook gehad op ons personeelsfeest en ik moet zeggen dat iedereen het af vond. Allemaal leuke dessertjes in glazen potjes, kleine taarten (dia ongeveer 20 cm), macarons, allez vanalles en nog wat. Superlekker. Als je wil, geef ik je hun gegevens wel door via een priveberichtje. Zijn van Antwerpen. In A'pen weet ik ook nog een supergoede bakkerij van alleen maar cupcakes en huwelijkstaarten. Ik had eerst bij hen een offerte opgevraagd voor een 150 cupcakes (zijn wel grote), inclusief de huur van 2 grote etagères, geleverd aan de zaal. Met een studentenkaart zou je nog een korting krijgen van 20% ook!! Ik kwam toen op een prijs van 480 euro (met de korting eraf dan, ik zou besteld hebben via mijn collega die ook nog buiten zijn parttime job student is, ook al is die al 38;-)) Moest je interesse hebben in de adressen, laat het me dan even weten, Emy!
In ieder geval veel succes en niet de moed laten zakken. Grts, San
|
|
Ann
9-6-2012
|
16-4-2012 16:18:11
Goh meiske, dan vallen mijn probs met schoonfamilie in het niet. Wij hebben tenminste gene zever met al de rest. Ik vroeg laatst bij feestzaal recente prijzen op van drank eten (aangezien bierprijzen 2 keer omhoog zijn gegaan sinds wij prijslijst kregen) en deze zijn dus ongewijzigd gebleven.De zaal, dat vind ik toch een beetje straf, 25 euro pp voor dessert??? Dat is toch wel heel prijzig. Dat betalen wij voor het eten. Mss kan je via interim wat solliciteren? Is soms toch de weg naar vast werk.
|
|
Elke
3-8-2012
|
16-4-2012 21:55:10
Hallo Emy,
hopelijk zie je het allemaal al wat meer zitten. Ik kan je alleen maar een tip geven ivm dat werk zoeken. Misschien moet je eens kijken om een examen bij selor te doen (voor bij de overheid te werken). Dat heeft mijn vriend gedaan, die ook altijd iets anders heeft gedaan dan waarvoor hij aan de hogeschool heeft gestudeerd. Nu heeft hij sinds vorig jaar een administratieve baan bij Onderwijs, en kan hij daarnaast nog rechten studeren aan de VUB. Maar ik kan je wel zeggen: een full time baan, en rechten studeren, en een trouw organiseren, hij trekt het soms allemaal niet meer. Dan mag ik even enkele dagen niet meer over de trouw praten van hem. Gelukkig heb ik dan het forum ;) groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|