Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar vind ik goedkope teenslippers in bulk?

16-4-2012 13:38:14
Hey bruidjes

Het leek me leuk om voor het dansfeest een mooie mand met een dertigtal paar teenslippers te voorzien voor de meisjes die in hakken komen. Weten jullie waar ik goedkope (lieft eenvoudige, effen gekleurde) teenslippers kan vinden?

Groetjes!

Lauren
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3450

iris
30-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 20:00:55

Zeeman, Wibra, Action, Hans, Schoenenreus of Scapino of zo ... maar ik denk dat je nog een beetje te vroeg bent. Tegen dat het volop zomer is denk ik dat je in een van deze winkels wel je slag kunt slaan.

Vind dat ook een superleuk idee. Op van die wedding blogs zie je ze vaak he. Kwam er laatst zelfs personaliseerbare tegen die in het zand de afdruk van je keuze achterlaten. Wel net iets duurder natuurlijk :-)

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik16-4-2012 20:35:11

Hey Lauren, Ik koop elke zomer mijn teenslippers in Rue De Brabant in Brussel. ik denk dat ik 2 of 3 euro betaal per paar. En ze zijn er in alle kleuren van de regenboog. Wel een leuk idee ;)
groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-4-2012 8:56:24

Hey Lauren,

Ik was net eens aan het snuisteren op de website van Action en ik vond er teenslippers in aanbieding en moest meteen aan je post hier denken :-)

http://www.action.be/products/view/id/2442/-p/favoritel...

groetjes!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik18-4-2012 9:53:24

Super, dank je!!

Linde
18-8-2012
 Meld misbruik27-4-2012 23:00:36

Wat een leuk idee :)!
Via google vond ik deze site: http://www.slipperwereld.nl
Daar kan je blijkbaar in groothandel teenslippers kopen. (Weet wel niet of dit goedkoper is dan Action of Zeeman en hoeveel exemplaren je minimum moet bestellen en dan moet je ze ook nog laten verzenden vanuit Nederland...)

Groetjes,
Linde

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...