Terug naar overzicht
Ik zou ook graag wat voorbeeldjes ontvangen!V_limere@yahoo.comAlvast bedankt!
Als je echt op zoek bent naar een handleiding: op de winkels van de bisdommen verkopen ze deze. In Hasselt ligt deze op de Tulpinstraat. Voor de overige bisdommen weet ik het niet vanbuiten maar dat kan je makkelijk opzoeken. Daar staat echt stap voor stap in hoe en wat je moet doen en heel veel voorbeelden van teksten en dergelijke, echt handig.
Hallo,Ik zou ook graag nog wat voorbeelden hebben.Wij zijn al goed op weg, maar nog meer inspiratie is altijd welkom vanneke29@gmail.comAlvast bedanktGroetjes
Als jullie ze doorsturen mag je dat ook doen naar jandebbie1@gmail.com Alvast heeeeel erg bedankt! Debbie
http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_voorbereiding_viering.pdfal onze teksten kwamen hieruit!
vraag eens aan uw pastoor, ik heb van hem verschillende voorbeeld boekjes gekregen en dat boek van het bisdom, hoe een huwelijksmis samenstellen en voorbeeldteksten. Hij was heel hulpzaam.
Willen jullie ook trouwboekjes naar mij doorsturen?Ik heb hier echt geen ervaring mee.. (en ik trouw al in juli!)Alvast bedankt!marieke.holvoet@gmail.com