Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: mooie zwarte trouwschoenen

16-4-2012 19:28:59
Voor onder mijn rood kleed heb ik al een mooi paar zwarte schoenen.
Alleen dit zijn niet echt elegante schoenen. Vrij gewone schoenen met een stevige hak van 6 cm.
Aangezien er in Mechelen kasseistenen liggen, zal een dun hakje het niet overleven :-)
Dus dacht ik een schoen te nemen met een goeie stevige hak.

Het zijn wel mooie schoenen, maar ik zou toch eigenlijk ook wel graag echt mooie elegante schoenen willen hebben!
Dus dacht ik de schoenen die ik nu heb, 's ochtends te gebruiken wanneer we voor de wet trouwen. Daarna eerst iets eten. Dan trek ik elegantere schoenen aan voor de fotoshoot en het avondfeest.
En dan als ik geen hakken meer kan verdragen een feestelijke ballerina.

Dus ik zoek:
-een mooie zwarte elegante schoen waarvan de hak ongeveer 6 cm moet zijn net zoals mijn andere schoen, aangezien mijn kleed natuurlijk niet ineens te kort mag lijken :-)
-een mooie feestelijke zwarte ballerina!

Het liefst ga ik naar een winkel, zodat ik kan passen (ballerina mag wel online).Want als ik via internet moet bestellen en het past niet, zit je weer met verzendkosten enzo.
Omgeving Mechelen. Antwerpen ook prima, daar werk ik dus kan ik na het werk gaan shoppen.

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 349

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 19:31:01

Aha, en geen open pump! Er moet dan wel een of ander iets rond de enkel of over de wreef van de voet komen. Ik heb pumps, maar als ik die even aan heb, gaat steeds mijn hak eruit. En ik zie het niet zitten om hele dag eraan te ergeren :-)
Ik heb al veel mooie pumps gezine online, maar zonder bandje :-(

inge
15-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 21:47:23

Ik heb ook dat probleem. Ik kan geen pumps aan mijn voeten houden. En wat betreft jou vraag, op schoenenjacht zou ik zeggen. Ik heb dat ook gedaan en gevonden na een winkel of 20. Succes.

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 21:53:04

Van loock in Zandhoven Of Pauwels in Schilde?

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 22:20:30

Nee van Loock, ga ik niet meer. Ben er de vorige keer geweest voor mijn vriend. Maar toen we die prijzen zagen zijn we direct weer weggegaan haha

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik17-4-2012 9:11:43

toch even de verdediging ingaan voor van loock. je vindt daar echt wel elke prijsklasse, je moet gewoon opvoorhand je prijsklasse meegeven aan de verkoopster. Ik heb daar al heel dure en redelijk goedkope schoenen ( 60 euro) gekocht. hangt er allemaal vanaf welk merk

ivm de pumps, ik heb pas een paar clarcks gekocht, in het lichtgrijs wel maar ze bestaan ook in het zwart. misschien is dit iets voor jou? je zou zelfs eventueel het lintje kunnen vervangen door een rood lintje
http://clarks.be/products/womens/womens-smart-shoes/cas...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...