Terug naar overzicht
Aha, en geen open pump! Er moet dan wel een of ander iets rond de enkel of over de wreef van de voet komen. Ik heb pumps, maar als ik die even aan heb, gaat steeds mijn hak eruit. En ik zie het niet zitten om hele dag eraan te ergeren :-)Ik heb al veel mooie pumps gezine online, maar zonder bandje :-(
Ik heb ook dat probleem. Ik kan geen pumps aan mijn voeten houden. En wat betreft jou vraag, op schoenenjacht zou ik zeggen. Ik heb dat ook gedaan en gevonden na een winkel of 20. Succes.
Van loock in Zandhoven Of Pauwels in Schilde?
Nee van Loock, ga ik niet meer. Ben er de vorige keer geweest voor mijn vriend. Maar toen we die prijzen zagen zijn we direct weer weggegaan haha
toch even de verdediging ingaan voor van loock. je vindt daar echt wel elke prijsklasse, je moet gewoon opvoorhand je prijsklasse meegeven aan de verkoopster. Ik heb daar al heel dure en redelijk goedkope schoenen ( 60 euro) gekocht. hangt er allemaal vanaf welk merkivm de pumps, ik heb pas een paar clarcks gekocht, in het lichtgrijs wel maar ze bestaan ook in het zwart. misschien is dit iets voor jou? je zou zelfs eventueel het lintje kunnen vervangen door een rood lintjehttp://clarks.be/products/womens/womens-smart-shoes/cas...