TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
16-4-2012 19:44:00
heej stuur me even een mailtje over wie het gaat dan kan ik je misschien een andere optie geven x
|
|
Heidi
|
16-4-2012 19:47:55
Hey Nathalie,
Hoe onprofessioneel!! Ongehoord. Ik vrees ervoor dat je je voorschot zult kwijt zijn.
Ik ben reeds een aantal jaar bezig als professioneel visagiste, maar 1 ding doe je nooit, en dat is een bruid in de steek laten!
Je mag steeds een kijkje nemen op mijn website www.heidifonteyn.be Hier bij mijn profiel staan ook foto's. Zo kan je je een idee vormen over mijn werk.
Groetjes, Heidi
|
|
Lauren
15-9-2012
|
16-4-2012 20:44:46
Ik heb Joke van glance of beauty en op haar kan je echt rekenen :)
|
|
tineke
|
16-4-2012 21:13:49
Wat verschrikkelijk!
Vanwaar ben je ergens
Groetjes
|
|
Nancy
19-5-2012
|
17-4-2012 7:48:12
Ik heb Kelly Lenhardt van de bruidskapper. Die komt aan huis maar vrees er een beetje voor dat die nog vrij is. Nog veel succes!! Is inderdaad totaal niet leuk en zou absoluut niet mogen gebeuren zoiets.
|
|
Anne-Sophie
19-10-2012
|
20-4-2012 18:43:04
Hoihoi Nathalie,
ik heb ook Kelly Lenhardt van KL Bruidskappers, die kan ik met een gerust geweten je zeker aanraden! :-) Zij doen de kapsels en ook make-up, valse wimpers, advies, haarspelden, alles eigenlijk :-) Maar inderdaad duurt het soms wel eventjes vooraleer er iemand van hen terugmailt, bellen gaat veel sneller. Proefsessie is gewoon doorgegaan zoals afgesproken, ze waren met 2 omdat wij de hele suite willen laten verzorgen door hen. Iedereen van ons is supertevreden. En géén voorschot moeten betalen, dat vind ik toch wel heel raar hoor, heb je dat ooit teruggekregen?
kijk eens op hun site, je weet nooit dat er iemand heeft geannuleerd voor die dag?
|
|
laura
|
21-4-2012 15:32:50
Hey hoi Nathalie,
Hoe erg! Ik zal toch mijn voorschot terug eisen hoor!
Ik vind dit heel vervelend voor je. Ik zelf ben die dag niet meer vrij, anders had ik je graag uit nood geholpen! Hopelijk vind je vlug een oplossing!!
Groetjes,
Laura
|
|
michel
|
24-4-2012 18:12:32
Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw. Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk. Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.be met vriendelijke groeten, Michel
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|