Terug naar overzicht
Ik wil je onze planning wel eens sturen. Onze viering zal ongeveer een uur duren...
oh da zou fijn zijn! fiekev_v@hotmail.com
hallo An & Sofie,Wij hebben ook gekozen voor een vrijzinnige (persoonlijke) viering.Heb onze eerste gesprekken met de consulente achter de rug, nu alles zelf nog in elkaar steken. @ An is het het mogelijk om jullie plannen door te mailen? claudia_meyen@hotmail.com Alvast bedankt!
en kan je dit naar mij ook sturen aub? kathleen.wouters@gmail.com wij zijn nog aan het nadenken of we kerk of persoonlijke viering gaan doen... maar zo heb ik idee hoe dat eruit zou zien (nog nooit een viering meegemaakt eigenlijk, vandaar mijn vraag :p )
Voila jullie hebben allemaal een mailtje! De broer van mijn verloofde had ook zo'n viering in elkaar gestoken toen hij trouwde en dat was echt héél mooi en zinvol, daarom wisten we al snel dat we het zo wilden doen. Als je niet echt gelovig bent, heb je denk ik meer aan een persoonlijke viering... Ik hoop dat jullie er iets mee zijn.
An, zou je dit aan mij ook kunnen doorsturen? Ik zit met hetzelfde probleem als Kathleen... eline_d24@hotmail.com Merci
Hallo,Zou ik de teksten ook mogen krijgen aubvlyntje86@hotmail.com