Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotohokje gezocht!

16-4-2012 22:03:45
Hallo,

Daarnet wat rondgesnuisterd op het internet en kwam een fotohokje tegen die je in de feestzaal kan plaatsen.
(Dit kunnen de gasten dan meenemen naar huis, of dit kan in een fotoalbum gekleefd worden tijdens het feest zelf met een klein boodschapje voor de Bruid & Bruidegom) -> Vindt dit laatste trouwens een superidee, dus daarom mijn zoektocht! :)

De site die ik gevonden heb was van een Nederlandse fotograaf. Dus ik vroeg me af, of iemand van jullie weten, waar ik dit in België kan huren? :)

Hieronder de link zodat jullie een ideetje hebben over wat ik bedoel! :)

http://www.damonsphotobooth.nl/index2.php

Alvast bedankt!!

Groetjes, Deborah

Deborah
20-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 961

Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 22:14:24

dit lijkt mij wel superleuk: http://deflitspaal.be/

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 22:19:26

Hey, wij hebben zo een hokje op ons feest volgende maand! Besteld via partyflash.be!
Via etsy.com kan je ook hele leuke accessoires vinden: hoeden, snorren, brillen, ...

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik16-4-2012 23:00:36

@sarah, laat je mij weten of het is meegevallen met het fotohokje?? :)
Wat is de prijs ongeveer, als ik vragen mag...

Grtjs

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 23:19:45

Hey, voor een basic hokje (bankje en wand met fototoestel) met 350 dubbele strookjes (1 voor ons en 1 voor de mensen) betalen we 550 euro. Dan heb je nog gradaties voor meerdere afdrukken of een gesloten hokje, gaande van 700 tot 950 euro. Wij hebben bewust voor de open versie gekozen omdat we dan zelf iets kunnen voorzien van achtergrond!

Stuur me tegen dan nog eens een privéberichtje en dan vertel ik hoe het was, ik hoop dat het aanslaat ;)

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 7:41:51

Hey wij hebben de flitspaal besteld voor ons feest en kost ong. 600€
voor 750fotostrookjes + cd met alle foto's

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...