Terug naar overzicht
ik heb er een haarkam gekocht, nog mooier in het echt dan op de foto! ook de kwaliteit en levering en service zijn top!
Hier ook haarkam én ketting gekocht bij Lemony. De ketting zal ik uiteindelijk niet dragen, maar ze zijn beide nog mooier in het echt. Service vind ik ook goed!
HeyIk heb mijn juwelen daar besteld.ze waren echt prachtig, had ze na 3 weken binnen.super service vind ik !groetjes
Ik kreeg vorige week mijn ketting en oorringen van Lemony en ze waren inderdaad nog mooier als op de website. Had ook eerst mijn twijfels, maar die waren onterecht.Ik had mijn juwelen een week na de bestelling! (in een héél mooie verpakking =D)
Hier ook een tevreden klantje van Lemony :-)Ketting + oorbellen en armband zijn heel mooi...benieuwd hoe ze vrijdag bij mijn kleed zullen staan (eerste pas).Ik had mijn pakketje ook heel snel thuis...prima verpakt en ook mooi verpakt :-).groetjes!
Mijn tiara en juwelen komen ook van Lemony en ik ben zeeer tevreden. Ik had eerst een andere armband besteld maar die was uitverkocht. Ik kreeg meteen reactie en enkele voorstellenNiet twijfelen, gewoon doen :)groetjes
Super bedankt dames!!!!! Nu nog een keuze kunnen maken :)
Ik ga ook eens kijken of mijn smaak er tussen zit. Het zou alleszinds weer wat besparen in het budget.