Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pff daar zijn de wolken weer...

17-4-2012 12:49:25
Het is blijkbaar niet genoeg geweest dat mijn zoontje vorige week in het ziekenhuis lag. Dat nu weeral het volgende klaar staat. Schoonmoeder goed ziek en volk dat plots afbelt voor mijn vrijgezellen ( En ze weten er al van december ) en juist de personen die ik er het liefste bij wil. Mijn getuige denkt dat ik kwaad ben op haar , niet is, maar als mijn schoonmoeder niet beter wordt dan kan ik niet op vrijgezellen. Aangezien mijn schoonmoeder normaal mijn zoontje bijhoudt. Pff neem ik nu echt alles te hard op :( want het is net of niemand mij begrijpt. Ik heb ook ongelooflijk veel spijt dat ik moet werken tot volgende woensdag ( trouw vrijdag) Zie het echt ni meer zitten Pff Sorry voor het gezaag en geklaag!! Charlotte

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 699

Ilse
12-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:08:07

Kop op Charlotte!! Je trouw zou de mooiste dag van je leven moeten zijn, iets waar je naar uitkijkt en naar verlangt! Alle tegenslagen die je nu ervaart, kan je volgende week al niet meer tegenkomen! Desnoods verplaats je je vrijgezellen gewoon, mijn ervaring zegt me dat een spontaan etentje véééél leuker is dan een dag die al maanden op voorhand gepland is! Bel je getuige op, ga samen gezellig iets drinken en maak haar duidelijk dat je helemaal niet kwaad bent! Als zij je getuige is zou je net over alles moeten kunnen praten! Een andere babysit voor je zoontje valt vast en zeker wel te regelen! Hopelijk wordt je schoonmoeder wel snel beter en kan ze meegenieten van jullie speciale dag!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik17-4-2012 14:55:14

Verschrikkelijk als juist de mensen die je er graag bijwil, afbellen voor de vrijgezellen, ik kan me al helemaal in jou plaats inbeelden :-( en dan geen babysit, aaaaaah... ik zou ook zot worden!! Maar voor elk probleem een oplossing denkt dan de positieve ik!!

Een babysit is vervelend, aangezien ikzelf niet iedereen vertrouw met men zoontje, mss iemand die afgezegt heeft?? en mss is het al helemaal niet nodig :-)

Verlof is ook vervelend, ma tis ni zo heel lang meer en de dagen die je nu niet neemt kan je achteraf nog opnemen, waarschijnlijk is het dan zelfs beter weer en stel dat je al sneller zou thuis zijn, dan zou je toch maar piekeren over het weer en alle slechte dingen, terwijl je nu nog bezig bent... en jezelf niet zo kan opfokken (sorry voor het woord) :-)

Charlotte, het komt wel in orde!!

en we zijn er om te luisteren!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...