Terug naar overzicht
Kop op Charlotte!! Je trouw zou de mooiste dag van je leven moeten zijn, iets waar je naar uitkijkt en naar verlangt! Alle tegenslagen die je nu ervaart, kan je volgende week al niet meer tegenkomen! Desnoods verplaats je je vrijgezellen gewoon, mijn ervaring zegt me dat een spontaan etentje véééél leuker is dan een dag die al maanden op voorhand gepland is! Bel je getuige op, ga samen gezellig iets drinken en maak haar duidelijk dat je helemaal niet kwaad bent! Als zij je getuige is zou je net over alles moeten kunnen praten! Een andere babysit voor je zoontje valt vast en zeker wel te regelen! Hopelijk wordt je schoonmoeder wel snel beter en kan ze meegenieten van jullie speciale dag!
Verschrikkelijk als juist de mensen die je er graag bijwil, afbellen voor de vrijgezellen, ik kan me al helemaal in jou plaats inbeelden :-( en dan geen babysit, aaaaaah... ik zou ook zot worden!! Maar voor elk probleem een oplossing denkt dan de positieve ik!!Een babysit is vervelend, aangezien ikzelf niet iedereen vertrouw met men zoontje, mss iemand die afgezegt heeft?? en mss is het al helemaal niet nodig :-)Verlof is ook vervelend, ma tis ni zo heel lang meer en de dagen die je nu niet neemt kan je achteraf nog opnemen, waarschijnlijk is het dan zelfs beter weer en stel dat je al sneller zou thuis zijn, dan zou je toch maar piekeren over het weer en alle slechte dingen, terwijl je nu nog bezig bent... en jezelf niet zo kan opfokken (sorry voor het woord) :-)Charlotte, het komt wel in orde!! en we zijn er om te luisteren!!