Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regen, regen slecht weer pffff

17-4-2012 13:05:04
Hey allemaal,

Enkel maar slecht weer in het vooruitzicht, begin me eigenlijk nu al zorgen te maken voor 5mei....
Dit is het enigste waar ik me druk in maakl voor de rest is alles geregeld
Vanavond mogen we om onze ringen naar FDO spannend!
morgen 3de pas van mijn jurk en zaterdag de kledij van de bruidskindjes nog eens gaan passen....
Enkele weken geleden toen het echt super weer was ben ik gestart met het schilderen van onze omheining... Sindsdien heb ik niet meer kunnen doordoen waar het werk nu halverwege ligt hopelijk word het weer terug wat beter dat ik de omheining nog kan afwerken voor ons huwelijk want de familifoto's worden genomen in onze tuin...

Nog een vraagje: Hoe doen jullie dat met de ringen?
's morgens komt de volledige familie naar ons huis voor we naar de kerk vertrekken, maar wij hangen de ringen aan een ladderwagentje van de brandweer ( alletwee bij de brandweer vandaar) maar zetten of leggen jullie je ringkussentje waar de mensen het nog niet kunnen zien voor de mis of is dat niet zo erg dat ze al de ringen kunnen zien?

hopelijk verandert het weer, ik heb ook niets voorzien voor boven mijn kleed,... Ook paraplu's hebben we niet voorzien...

groetjes

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 939

An
18-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:17:31

Hey Ellen

Ik weet niet van waar je precies bent maar de langetermijn voorspellingen zijn toch nog niet zo slecht? Op meteovista.be ken je het goed in't oog houden. Je kan zelfs de gemeente invullen ;-). De regen zal zeker minderen en je moet denken, al wat er nu uitvalt, kan er op 5 mei niet meer uitvallen. Ik zal alleszins duimen voor goed weer! Geniet nog van de laatste voorbereidingen!

Groetjes

An

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:21:33

heykes,

ik heb ook niets voorzien voor boven mijn kleed! het enige wa ik gaan kopen heb (maanden geleden) zijn twee witte paraplu's in de blokker.
onze ringen gaat aan het boeketje hangen van mijn getuige, (hoewel die mevrouw van mijn boeket precies van de aardbol verdwenen is en het boeket nog helemaal moet gemaakt worden). En ja hopelijk valt het weer wat mee! maar na regen komt zonneschijn zeker! dus deze week nog slecht en de volgende ook nog en mischien tege onze dag tsjik tsjak vollenbak zon . ik heb een open koets voorzien voor naar de kerk te gaan hopelijk geen regen he. pffff nog 17 dagen! kem wel nog e vraagje, worden de ringen in het gemeentehuis aangedaan? kheb er totaal geen benul van eigenlijk! of gewoon ja zeggen zonder ringen en wachten tot de kerk?
gooooh de dagen vliegen!

inge
15-9-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:27:33

Jana, wij trouwen twee maand voordien voor de wet en dat zonder ringen, we houden de ringen voor de kerk, ook de datum van de trouw voor de kerk wordt in de ringen gezet.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:43:57

Hey,

Ik denk mss ook nog dat ik om witte paraplu's zal gaan...
Wij zijn vorig jaar al getrouw voor de wet, maar hebben gekozen om de ringen te houden voor de kerk. Dat is normaal jullie eigen keuze...
Ja de dagen gaan inderdaad vrij snel! Nog 17 dagen...
En hopelijk valt alle regen nu de komende weken uit de lucht :-)
Ik weet niets van de bloemen van de kerk en ook niets van mijn boeket, mijn verloofde heeft dat allemaal geregeld, dus voor mij ook een verrassing...
An: bedankt voor de goede website!

groetjes!

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:49:51

Ik hoop met je mee voor een stralende dag op 5 mei. Ik heb enkel zo een dun cirkelsjaaltje in organza. Dus hopelijk blijft het niet te fris.Maar als het er naar uitziet dat het zou regenen zal ik last-minute misschien toch nog witte paraplu's kopen.

Leuk dat jullie de ringen vanavond mogen gaan afhalen. Wel een leuk moment hoor om je eigen ringen te zien. Bij ons gaan onze getuigen elk een ring in een ringdoosje in hun zak bijhouden. Dus die worden pas naar voor gebracht wanneer het nodig is.

groetjes,
Stephanie

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 14:00:28

Bij mij wel een ietsje later, maar ik hoop ook mee voor supergoed weer!!
Heb ook blote schouders en rug met enkel een sjaal in organza.
Afwachten he?

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik17-4-2012 14:16:51

Ach, aan het weer kan je niets veranderen, dus is het eigenlijk vrij nutteloos om je daar zorgen over te maken. Ik neem aan dat je feest binnen plaatsvindt? Voilà, daar zit je dus al droog .

Oké, ik geef toe dat ik ook heel erg op zon hoopte. En toen ik de weerberichten bekeek, en al die donkere wolkjes, regenbuien en frisse temperaturen zag, werd ik er ook niet vrolijk van. Maar je kan er niets aan wijzigen! En wie weet valt het bij jullie even hard mee als bij ons, we hebben na twee weken regen allemaal maar zon gezien op onze dag (toch bij ons, want bij mijn familie in Limburg had het dus wel geregend). We hebben de receptie zelfs buiten kunnen houden en ik heb mijn cirkelsjaal niet meer aangehad na de ochtend (ik denk dat de adrenaline ons warm houdt ).

ik duim mee voor goed weer!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik17-4-2012 14:48:00

Ik duim ook mee voor het goede weer!! ik trouw dan wel nog niet, maar heb wel de vrijgezellen dan... dus liefst ZEER GOED WEER!! :-)

Hoe dan ook... heb gehoord dat foto's beter zijn bij slechter weer, dus das toch een kleine troost eh ;-)

Veel aftelplezier voor de lady's van 5 mei!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...