Terug naar overzicht
hey,Ik geef mijn trouwfeest in ontmoetingcentrum rooierheide daar is het met eigen traiteur en is een grote strakke zaal met buiten terras en een groot open grasveld met bos achteraan echt een aanrader je moet op google ocr diepenbeek maar eens intikken dan kan je normaal weten als het nog vrij is op u datum.Groetjes
Hey Stephanie,Ook wij hebben ons trouwfeest in Rooierheide.Zoals Melisa al zei is het een mooie grote zaal (als je wilt mail ik je de foto's door) met een mooi open grasveld.Als je de keuken mee huurt, mag je de vergaderzaal die erbij is ook nog gebruiken (wij zetten daar de kapstokken voor de jassen)Groetjes
Hallo, Wij hebben ons feest ook gehouden in OC Rooierheide in Diepenbeek. Mooie, grote zaal. Pas vernieuwd, mooi (overdekt) terras, tuin met daarachter het bos.... Wij waren zeer tevreden.De kerk ligt hier ook vlak naast, dat is zeer gemakkelijk als je voor een viering kiest. Op maandag tussen 18u en 20u is er altijd iemand aanwezig om je vragen te beantwoorden en om je de zaal te laten zien.Ik zie dat je op 16/8/2012 trouwt, dan zou ik wel niet wachten moest je voor deze zaal willen gaan. Wij waren anderhalf jaar op voorhand en hebben de datum moeten veranderen om ons feest in deze zaal te kunnen geven.Andere zalen in Diepenbeek: - de Kei is ook wel gezellig- Gildenzaal (daar gaan ze wel werken dus misschien op voorhand informeren)- OC Lutselus- TerlogtElke zaal heeft een zitdag:OCR: maandag van 18u tot 20u (Rooierheidestraat 100)OCL: maandag van 19u tot 21u (Pastorijstraat 7)Gildenzalen & Theaterzaal: maandag van 19u tot 21u (Varkensmarkt 19)Buurthuis Terlogt: dinsdag van 20u tot 22u (Helstraat 22)Buurthuis De Kei: donderdag van 19u tot 21u (Keistraat 26)Zaalverantwoordelijken:OCR: Guido Renaers 0474/45 55 81 tussen 18u en 20uOCL: Marie-Claire Cremers 0474/45 79 11, niet op donderdagGilden- & Theaterzaal: Carina Willems 0474/45 79 09, niet op woensdagBuurthuis Terlogt: Maria Vandormael, 011/32 25 93Buurthuis De Kei: Jeannine Stevens 0474/45 79 12, niet op dinsdagGroetjesAnnelies