Terug naar overzicht
Mijn nonkel! Hij doet deze zomer onze trouw! Is van Ooigem (ligt tussen kortrijk en waregem)http://www.ceremoniefilipvandevyver.be/
Wij hebben gekozen voor Patrick Schoonbaert uit Assebroek en zijn tot nu toe heel tevreden.
Wij hebben gekozen voor Steven Chys uit Gits en hebben er het volste vertrouwen in!
Bedankt allemaal, ik zal eens bij hen navragen.Ik heb ook al contact gehad met Pieter Cloet (Izegem), lijkt mij een zeer vlotte en sympathieke mens. Heeft iemand hier ervaring mee?Groetjes!
ikke natuurlijk nog niet over de dag zelf maar bij het voorbereidend gesprek was hij zeer ondernemend een luisterend oor maar toch met veel suggesties. luc boonen schijnt ook goed te zijn
Dag Tima,Ja, het ziet ernaar uit dat we Pieter Cloet gaan nemen.Is nog een jong persoon en hij klonk aan de telefoon beleefd en sympathiek. :) Nu afspraak aan het vastzetten zodat we eens kunnen langsgaan voor een eerste gesprek.Groetjes!
Wij zijn vorige zomer getrouwd op 6 aug 11. Wij hadden Steven Chys, een échte ceremoniemeester, kan niet beter!!