Terug naar overzicht
O my God! Dat meen je niet!Het mag toch echt wel eens goed weer beginnen worden! Ik begin mijn wintertruien weer aan te doen, zo koud!
ik begin er ook voor te vrezen .kaarsjes branden voor mooi weer!!
laten we hopen van niet
hey bruidjes .Niet panikeren hoor ,kan in ons landje snel keren .Heb al meermaals gehoord dat het weer eind april wel in steigerende lijn gaat !
Leve het belgische weer? Hier kunt ge altijd vanalles verwachten hee ;-)
IJsheiligen he... Dus ja (nacht)vorst in mei is sowieso niet raar. Maar ik duim met iedereen mee voor goed weer!
Nachtvorst is overdag al lang weg! Probeer niet teveel te hopen op warm weer maar wel op mooi weer zoals niet regenen en niet mistig! En ook, hoe je het ook,draaitnen keert, het zal jouw,droomdag niet bederven! :-)
Heb het ook gehoord tijdens het nieuws! Keek toch ook eventjes beangstigend naar mn hubbie-to-be. Nuja ze hebben ook wel gezegd dat de temperaturen omhoog zullen gaan. Maar dat ene zinnetje blijft toch hangen...Het weer is echt het enige wat we niet in de hand hebben, en voor een controlefreak is dit behoorlijk lastig :).
Jaja, dames en heren, wel leven in Belgie, met een zeer wispelturig microklimaat.En dan woon ik nog aan de kust ook, dus weerbericht van vtm of één is soieso meestal niet van toepassing voor ons.Ik vrees dat we het zullen moeten nemen zoals het is.Ik ben in elk geval voorzien voor elk weertype, alleen voor de foto's heb ik nog geen binnenlocatie gevonden. Maar er zijn hier boeren genoeg in de buurt waar ik wel in de schuur zal mogen komen (lol).Laten we met zijn allen heel hard duimen:.............
laat ons hopen dat het weer snel keert he !!! pff ben mij er nu ook al druk in aan maken. vorig jaar was het zo prachtig weer. we kunnen alleen maar hopen he trouwens de zonnekes zijn wij he
Gene paniek Dorien!Net gelezen dat het tegen eind april al terug mooi, zonnig en beter weer wordt!
Ja als je op de weer websites kijkt lijkt het tegen eind april toch alweer beter, maar of dat midden mei nog zo gaat zijn, zullen we nog wel zien, we zullen hopen op goed weer he ;-)