Terug naar overzicht
Hey Sofie,Het komt inderdaad vrij snel dichterbij voor jullie!Wat dacht je van de suite te laten binnen komen op Turn off the lights van Rihanna & Kanye West en dan jullie op Bruno Mars - Just the way you are?Omgekeerd kan natuurlijk ook éh, maar de tekst van Bruno Mars is zo mooi voor het koppel...
Aaaah, sorry, het is voor in de zaal... Mijn excuses, dacht voor in de plechtigheid ofzo.. :-) Voor in de zaal :Chris Brown - ForeverBlack eyed Peas - I gotta feeling
Wij gaan zelf binnenkomen op 'Celebrate' van Fiocco ft. Kosmonova.Mss is Kool & The Gang met 'Celebration' wel iets? Of Sister Sledge met 'We are family'? (als de suite voornl. uit familie bestaat) Succes en alvast een PRACHTIGE dag toegewenst!!!! Ik duim voor zonnig & droog weer! X
Bij ons is de suite binnengekomen op 'Wooly bully' van Sam The Sham & the Pharaos en wij dan op 'I got a feeling' en de sfeer zat er meteen goed in :-)
Maakt de hele suite bij jullie een intrede onder muzikale begeleiding in de zaal? Bij ons zijn dit enkel de ouders en wij hebben hen zelf een liedje laten kiezen en mijn ouders hebben gekozen voor Synrise van Goose.
Ja dat vroeg ik me ook af? Moet iedereen op muziek binnenkomen van de eretafel? Oma's en opa's, zussen en broers, getuigen en ouders?
enkel wij komen binnen op muziek als iedereen op zijn plaats zit/staat en wij hebben gekozen voor zoals vele i got a feeling tis nu eenmaal leuk liedje :-)