Terug naar overzicht
Sara, ik ga ook enkele leuke ideetjes en websites doorgeven. Ze hebben mij ook gevraagd wat ik zeker niet wil en wat ik leuk zou vinden.
Hey Sara,Ik heb 2 vriendinnen die organiseren voor mij: de ene is mijn beste vriendin en ook getuige, de andere is een goeie vriendin waarmee ik op het middelbaar heb gezeten.Ze hadden dus afgesproken om is te 'vergaderen' en achteraf zei dus de ene (die niet de getuige is) 'amai...ge hebt uw orders goe gegeven!'...hihi!!Waarmee ik dus wil zeggen dat ik zéker heb gezegd wat ik NIET wil doen en ook wat ik graag wil doen...:-).Ik heb zelf al 4 keer een vrijgezelle mee georganiseerd en daar telkens veel energie ingestoken om er telkens een topdag van te maken...dus ik wil heel graag dat mijne vrijgezelle ook goed georganiseerd is...ik ga anders héél erg teleurgesteld zijn, dat weet ik nu al...Dus ja...ik heb toch wel duidelijke hints gegeven :-)...groetjes!
Mijn vrijgezellen is pas achter de rug sinds zaterdag en heb er een leuke dag/nacht opzitten, ik wist echter van niets, het enige wat we hadden gezegd was dat we 's avonds samen op stap wilden gaan en daar hebben ze dan ook rekening mee gehouden :-)
Ik heb wel doorgegeven wat ik niet zag zitten!En ook dat we 's avonds graag zouden samenkomen. Ik weet dat zij daar ook rekening mee gaan houden. Maar voor de rest weet ik totaal niet wat ze van plan zijn. Afwachten dus....
Hoi!Ik heb einde maart mijn vrijgezellen gehad. Op voorhand heb ik aangegeven dat ik liever iets 'actiever' wil doen (parfum maken bijv. is niet aan mij besteed) en dat ik niet in een belachelijk pluchen pak gestoken wil worden! Mijn zussen hebben zelf een beetje gepolst wat ik zéker niet leuk zou vinden.Ik denk wel dat de personen die je vrijgezellen regelen, je normaal gezien toch goed genoeg moeten kennen om te weten wat je ong. wilt he? X
ik heb bij mijn gastenlijstje toch ook even kort gezegd wat ik absoluut niet wil (stripper bijvoorbeeld) daar waren ze mij mee aan't plagen, maar op den duur is da heel moeilijk om te zien of ze het nu menen of niet :o) en dan ook dat ik graag iets workshop-achtigs wil doen en niet zo cliché snoep verkopen of stukken t-shirt verkopen, das niet echt mijn ding...
Ik heb enkel gezegd dat ik niet in een megamindy pakje snoepjes wil verkopen in Gent, en gelijkaardige dingen, maar voor de rest hebben ze carte blanche. Eigenlijk vind ik het net leuk dat ik er niets van weet, er moeten al zoveel dingen geregeld worden voor verhuis en trouw dat ik er echt geen tijd meer voor zou hebben. Mijn beste vriendin en zus zijn het aan het regelen en zijn nu in de paasvakantie eens samengekomen. Het is dus voor jouw vrijgezellen misschien nog een beetje vroeg om er al echt actief mee bezig te zijn? En als je er niets van weet, wil dat niet zeggen dat ze er niet mee bezig zijn hé :).
Mij hadden ze verkleed in een minnie mouse pakje, dit omdat ik zot ben van mickey mouse, dus eigenlijk vond ik het wel leuk, we gaan een initiatie buikdansen gaan doen, waar we een dansje geleerd hebben, hierna heb ik allemaal disney gerelateerde opdrachten moeten uitvoeren en als ik er een niet deed moest ik een shotje drinken, ik heb er 2 van de 25 niet uitgevoerd :-p daarna zijn we gaan eten, en na het eten heb ik lekstokken en shotjes moeten verkopen op eigenlijk 's avonds met dat geld op stap te gaan, zo zijn we dan op stap gegaan en de mannen waren ondertussen ook in Hasselt en zijn we hun tegemoet gegaan en samen een feestje gebouwd! 't was een zeer leuke dag
Ik moest een lijst doorgeven van de vriendinnen die ik erbij wilde hebben, een lijst van de dingen die ik absoluut niet wilde doen en nog een lijst met dingen die ik heel graag zou willen doen. Dat kan je natuurlijk altijd doorgeven, en voor de rest de organisatrice carte blanche geven.Maar mijn verloofde bijvoorbeeld, die heeft elke seconde van zijn vrijgezellenfeest zelf gekozen en zijn beste vriend is dat nu allemaal aan het regelen.Je ziet, heel veel mogelijkheden, als jij je beter voelt bij een feestje dat je van begin tot einde helemaal zelf in elkaar hebt gestoken, moet je dat zeker doen; het is mss iets minder belangrijk dan het trouwfeest, maar je wil er later toch ook met een leuk gevoel op terugkijken, hé :D.Nog veel succes!
wij moesten lijstjes van mensen doorgeven ze zijn ook is komen horen wat we willen en wat we juist helemaal niet willen voor de rest weet ik nog niets. gewone kledij aan te doen en ik zou deze week wel een uur doorkrijgen dat ik moet klaar staan ... spannend!
Ik heb de gastenlijst doorgegeven en wat ik zeker niet wil. Mijn getuige en ik kennen elkaar al heel lang en zij weet perfect wat ik niet apprecieer. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat de vrijgezellen goed zal verlopen. Ik kijk er al naar uit. 18 mei is het zover. :)
Ik heb gesuggereerd om voor een lekker dagje wellness te gaan, kheb ook al andere tips doorgegeven, Mijn beste vriendin organiseert die ook voor mij. Ik vind het gewoon belangrijk dat we ons allemaal goed amuseren en da mijn vriendinnen elkaar eindelijk eens allemaal leren kennen. Ik vertrouw haar verder wel voldoende. Het moeilijkste vind ik nog dat ik het zelf niet mag organiseren, (ik organiseer nl super graag feestjes en vind het enorm moeilijk om zoiets uit handen te geven).groetjesellen