Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En maar wachten...

18-4-2012 13:04:36
Héj Bruidjes en co,

Nog 121 dagen op de teller en zo goed als alles is in orde...

Dus het is maar wachten en wachten !

* Jurk - schoenen - lingerie - juwelen en andere acc. liggen te wachten in mijn ouderlijke kamer..

* Mijn toekomstige heeft zijn kostuum en schoenen ook al gekocht (ligt ver weg uit mijn bereik )

* Ringen liggen te wachten

* Vervoer (koetsen) is al 100 keer besproken en geregeld.. Die mensen worden zot als zij mij nog eens horen afkomen

* Zaal ligt vast - menu besproken - dj en belichting is in orde.

* Kerk en gemeentehuis in orde - morgen (donderdag) nog eens naar de pastoor gaan met het defenitief misboekje.
muziek is ook al geregeld.

* De cava die we aan de kerk willen geven is aangekocht...

* Aandenkens zijn gekocht (voor kindjes - ouders - getuigen -...)

* Kleedje & kostuumpje bruidskindjes hangen bij mijn jurk te wachten !

* Uitnodigingen zijn al verstuurd, ja ja op +/- 130 dagen was alles de deur uit.

Ik moet alleen nog maar wachten, veel te vroeg zijn met alles is ook niet zo fijn.

Het enige dat ik niet kan regelen is het weer, maar we gaan ervan uit dat het gaat stralen.

Als ik het kon regelen: "Zo'n 23à25 graden, zacht zonnetje en niet te veel wind". Ik ben niet moeilijk hoor

Ghoo.. ik word gewoon zot van dat wachten, wat moet dat binnen 120 dagen zijn??

Veel succes aan andere trouwers x

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 609

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik18-4-2012 13:52:08

Hier tzelfde...wij trouwen 6 daagjes later en zo goed als alles is geregeld...dus nu duurt het wachten dubbel zo lang :-)

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik18-4-2012 15:46:19

En ik die dacht dat ik er maar een beetje bij zat te wachten... Als ik naar jouw lijstje kijk dn heb ik toch nog heel wat te doen...maar ja, ik genet er eigenlijk wel van om alles zo op het gemakje tussendoor te kunnen regelen, al moet er de komende 4 dagen toch wel het een en ander beslist worden :) we hebben namelijk de pech/luxe dat mijn vriendje vandaag geopereerd wordt (nu eigenlijk... Waardoor ik op het forum zit als afleiding...) en we dus de komende dagen lekker samen thuis zijn, al is dat voor hem eerder revalidatie dan wat anders maar kom, thuis is thuis :) ( en de operatie om zijn galblaas te verwijderen schijnt niet zo onoverkomelijk te zijn om te babbelen, en op internet nog wat spullen te zoeken :) Geniet maar van de tijd, en de rust die je in hebt intussen :) Groetjes, Lies.

Karen
18-8-2012
 Meld misbruik18-4-2012 16:48:43

euh, die zon mag je bestellen dan heb ik er ook deugd van :-) voor de rest heb je mijn ogen geopend dat ik nog heeeeeeeeeeel veel moet doen ;-)

Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik18-4-2012 17:10:15

Voor mij mag je ook die zon bestellen! Ik sta nog nie zover als jij staat maar het begint in de buurt te komen....

zijn er mensen die zich geroepen voelen om eens hun muziek te mailen die je in de kerk gaat afspelen? kwestie van wat ideetjes op te doen?

Groetjes!

Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik18-4-2012 17:10:38

mag dit mailen naar jolienbarbier@hotmail.com......

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-4-2012 17:53:18

Je kan nog leuke dingen doen in afwachting: zelf een feestreglement maken, speeches voorbereiden, liedjes uitkiezen voor de avond zelf, een boekje maken met 101 redenen waarom je van hem houdt (kruipt veeeeeeeeeel werk in). Ik probeer zelf zoveel mogelijk dingen te spreiden zodat het wachten niet te lang duurt en tot nu toe lukt dat behoorlijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...